KOMUNIKACIJA JE KLJUČ USPJEHA

Igor Palmić, voditelj marketinga HNK Rijeka: Razvijena digitalija naša je “korona prednost”

Korona vrijeme u kojem živimo postavilo je mnoge i vjerojatno još uvijek do kraja nedefinirane izazove pred poslovanje svake organizacije

U sportu, segment koji je neodvojivo vezan uz tržište je svakako onaj usmjeren na razvoj i provođenje marketinških aktivnosti koji je u HNK Rijeka prije dvije godine povjeren Igoru Palmiću, voditelju Marketinga koji je do tada uz “Rijeku” bio vezan kao veliki navijač.

Nakon toga, žar za “Rijeku” postao je i dio njegovog profesionalnog puta o kojem je odmah na početku rekao kako je dinamičan, izazovan, angažiran i jedinstven:

– Tko voli HNK Rijeka ne bi mu trebalo biti ništa teško pasti. Biti navijač i simpatizer Kluba istovremeno je prednost i mana, nekad se neke stvari teže racionalnije sagledavaju i stavljaju u kontekst, no sve u svemu puno je više prednosti :). Cilj posla u mome odjelu je uključiti Klub, kao jezgru zajednice, u što više aktivnosti jer naša su nastojanja jasna – održati HNK Rijeka prisutnom u zajednici kojoj služi i koja je desetljećima, s druge strane, neodvojivo vezana uz svoj nogometni klub.

Koliko je zahtjevno voditi odjel marketinga u jednoj sportskoj organizaciji poput HNK Rijeka?

– Razvijati brand sportskog Kluba je zaista jedan širok pojam koji se proteže u mnoge sfere društva, Tu, naravno, jako ovisimo i o rezultatima naše prve momčadi koja je iznimno dobro praćena te budi emocije kod mnogih. Zbog toga nam je jako drago vidjeti da postoji bazen navijača i simpatizera i po ostalim dijelovima Hrvatske, a poruke potpore dobivamo i iz mnogih dijelova svijeta – što od naših ljudi, što od stranaca.

HVALA SPONZORIMA

– Ovom prilikom se zahvaljujem svim sponzorima i partnerima HNK Rijeka. Trenutno ih ima preko 50 koji su ostali uz Klub u ovim teškim i nepredvidivim vremenima po sve nas. Učinke i mjere korona krize nastojimo amortizirati s novim idejama i individualnim pristupima prema svakom partneru, a sportski marketing je u ovom “korona periodu” svakako doživio i ubrzani prijelaz na digitalne kanale. Kako je HNK Rijeka je ionako već odavno prisutan u zajednici sa svojim platformama ta je prilagodba za nas bila vrlo lagana

Koji su, po Vašem mišljenju, najbolji marketinški potezi od kada ste preuzeli vođenje Marketinga?

– To je, na prvom mjestu, potpisivanje novog generalnog sponzorskog ugovora sa Sava Osiguranjem (2020. – 2023.), a zatim i pokretanje službenog Web shopa Kluba, dogovor oko trogodišnjeg ugovora s Kaltenberg Adriom te lansiranje službenog piva Kluba – Tars HNK Rijeka. Mislim da su i naši partneri prepoznali trud koji se ulaže s naše strane.

Kako se korona kriza odrazila na Vaš rad?

– Kriza je umnogome srezala marketinške aktivnosti i budžete budući da su logično oni prvi na udaru. Međutim HNK Rijeka je zadržao pokretljivost na svim svojim platformama i aktivnim projektima, iako, moram priznati, u smanjenom obimu. Srećom da je tehnološki napredak omogućio konstantnu komunikaciju s našom publikom pri čemu ističem profesionalnost našeg Odjela odnosa s javnošću. Radi se veliki posao što se tiče updatea, od snimanja video priloga, uređivanja Web portala, društvenih mreža, službenih press konferencija Kluba. Ovaj odjel s posebnom pažnjom prati i naše sponzore. Spomenuo bih i naš uspješan projekt “HNK Rijeka – prijatelj djece” koji je tijekom svojih godina izgradio svoju prepoznatljivost diljem Primorsko – goranske županije. Kako čujemo iz škola i vrtića, naši mališani nestrpljivo očekuju povratak “Rijekinih” igrača na druženja s njima.

Aktivni ste i u prodaji navijačkih artikala, kako ste i sami naveli, nema dugo otkada je otvoren i Web shop HNK Rijeka.

– Točno. Uz novi službeni Web Shop, koji u ovim korona okolnostima je bio dodatni plus poslovanju Kluba. HNK Rijeka trenutno ima dva Fan shopa: jedan u gradu s aktualnom službenom kolekcijom Kluba te HNK Rijeka Outlet shop na Stadionu Kantrida gdje se mogu pronaći mnogobrojni stariji artikli iz prijašnjih sezona.

Koji je artikl doživio najveći uspjeh kod navijača?

– Naši najprodavaniji artikli su svakako iz personalizirane, prve garniture novih Jominih dresova, proizvođača sportske opreme koji s Klubom surađuje od sredine 2018. godine. I to ne čudi jer i mi kao Klub smo zadovoljni suradnjom koju ćemo, nadam se, i produljiti o čemu se baš ovih dana vode pregovori.

Hoće li biti kakvih noviteta?

– Uskoro očekujemo dolazak i promociju nove Joma HNK Rijeka kolekcija 2020./21. s novim personaliziranim dizajnom dresova, majica, trenirki, dječjeg asortimana. Međutim tu je i naša posljednja ovosezonska prodajna akcija koja kreće 1. srpnja i traje do kraja mjeseca. Radi se o zaista visokih 50 % popusta na sve Joma proizvode iz aktualne sezone 2019/20 koje nudi naš Web Shop ili naš Fan Shop centar (ul.P. R. Vitezovića, blizu Jelačićevog trga). Također, trenutno upisujemo i nove članove u Klub HNK Rijeka pri čemu je članstvo za djecu i mlade do 16. godine besplatno.

TALENT, LJUBAV I IZVEDBA

Jako nam je drago kada lokalni umjetnici i zaljubljenici u Klub na našu adresu pošalju uzorke svojih radova. Iako se radi o kolekcionarskim primjercima, talent, izvedba i ljubav s kojom se doživljava “Rijeka” su za svaku pohvalu

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari