LOKALNI IZBORI

Originalna predizborna kampanja Ive Rinčić: “Deveti od 10” na travi, od stijena, od balvana i vreća za otpad!

U predizborno vrijeme mnoštvo kandidata pokušava na razne načine doći do onih birača koji će upravo njima dati svoj glas na predstojećim lokalnim izborima.

Kao i svaki put kada su u pitanju izbori, kandidati pokušavaju biti ”drugačiji” kako bi njihova poruka došla do potencijalnih glasača.

“Svjedoci smo da kampanja inspirira mnoge pa i one čije ideje graniče s rubrikom vjerovali ili ne, ima onih koji ne vjeruju previše kreativi već se uzdaju u svoje ”izgrađeno” ime i prezime, ali na našu sreću postoje i oni koji su uspijeli zaintrigirati javnost svojim originalnim idejama.”, ističu iz tima Ive Rinčić.

“Jedna od takvih je definitivo akcija kampanje kandidatkinje za županicu PGŽ-a Ive Rinčić čiji je kreativni tim pokazatelje uspješnosti pretočio u dvije brojke i to 9 i 10. Kako doznajemo županijski pokazatelj nisu dobri. Naša županija je na 19. mjestu od ukupno 21 županije po rastu BDP-a, na 1114. smo mjestu od 1348 regija prema BDP-u u EU, na 7. smo mjestu od 7 jadranskih županija te na 20. mjestu od 21 hrvatske županije po iseljavanju. Objedinjavanjem ovih podataka dolazi se do predposljednjeg mjesta na ljestvici do 10.”, nastavljaju iz tima Ive Rinčić.

“U pomoć prikazivanju lošeg stanja priskočio je 40-metarski natpis ispisan na travi, 50-tak posloženih stijena, 17 metarski natpis od balvana te 55 vreća za otpad koje su napunjene otpadom prikupljenim u prirodi.

Kad bi bilo više ovakvih ideja zasigurno bi nam i predizborne kampanje bile zanimljivije i s interesom bi ih pratili.”, zaključak je tima kandidatkinje za županiu Ive Rinčić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari