Od danas građanima Rijeke bit će brzo i lako dostupne informacije Komunalnog društva Vodovod i kanalizacija (KD VIK) – kroz informativnu digitalnu platformu VIK info
Ovo će moderno i dinamično internetsko sučelje sadržavati sve dostupne informacije o privremenoj nedostupnosti vode, planiranim radovima i prekidima u vodoopskrbi, probleme s vodoopskrbom, lokacije na kojima će se izvoditi radovi i njihovo trajanje kao i ostale informacije KD VIK-a. Korisnicima će biti jasno pojašnjeno što se točno radi, zašto i koja je svrha radova.
Projekt je, u ime KD VIK, predstavio direktor Andrej Marochini koji je istaknuo značajnost projekta i novu fazu u digitalizaciji usluga KD VIK-a, nakon platforme Moj VIK koja omogućava plaćanje računa online.
Odgovarajući na potrebe svojih korisnika KD VIK olakšava pristup svojim uslugama te, kroz nove tehnologije, prati trendove i stvara brz, jednostavan i lako dostupan način komuniciranja i informiranja po mjeri korisnika.
Prisutnima se obratio i gradonačelnik Grada Rijeke Marko Filipović koji je pozdravio prisutne i dodatno naglasio svrhu i koristi koje ovakva platforma donosi za građane. Uvođenjem ove digitalne platforme KD VIK spremno odgovara na tehnološke zahtjeve 21. stoljeća – ono je novi način komuniciranja s korisnicima za novo digitalno doba i potvrđuje činjenicu da je Rijeka predvodnik digitalne transformacije u Hrvatskoj.
Tehničke detalje i način primjene pomnije je pojasnila Mateja Sinčić Pisnjak, stručni suradnik za odnose s javnošću KD VIK-a.
Ona je naglasila kako će korisnicima biti jasno navedene novosti i obavijesti o radovima, sve informacije o prekidu opskrbe pitkom vodom, održavanju vodovodne mreže i ostale obavijesti na jednom mjestu.
S pristupačnim i prilagodljivim značajkama za mobilne uređaje, VIK info prilagođava se potrebama i životnim stilovima svojih korisnika te posebice prati navike novih generacija poput milenijalaca i gen z koji su navikli do informacija doći brzo i lako kroz par klikova.
Novosti u realnom vremenu na jednom mjestu – s VIK info!