"ČITATELJE DOVODE U ZABLUDU"

Iz Grada Opatije reagirali na neprofesionalnost lokalnog medija: ‘Put javorike u Iki je regularno prohodan’

“Tekst u Novom listu, od 14. kolovoza, o situaciju na Putu javorike u Iki, ne odgovara činjeničnom stanju na terenu te čitatelje dovodi u zabludu”, ističu iz Grada Opatije

Reagiranje Grada Opatije prenosimo u cijelosti:

“Tekst u Novom listu od 14. kolovoza sugerira kako Grad Opatija nije poduzeo odgovarajuće radnje da bi se otklonile posljedice srušenog telekomunikacijskog stupa. Dodatno, tekst je ilustriran fotografijom koja, u trenutku objave, nije prikazivala stvarnu situaciju. Fotografija je prikazivala štetu koja je sanirana više od tjedan dana prije njene objave u medijima.

Problem sa stupom na spomenutoj lokaciji prijavljen je 28. srpnja 2023. godine Hrvatskom telekomu od strane Komunalnog redarstva te su požurnice slane 1., 3., 7. i 8. kolovoza, da bismo 9. kolovoza zaprimili dopis s molbom za pomoć o iznalaženju novog rješenja za stup; obzirom da je stup pao s privatne parcele i vlasnik parcele više ne dozvoljava povratak na staro mjesto te se traži novo zadovoljavajuće rješenje. U međuvremenu put je već prije tjedan dana saniran, stup je izmješten u stranu u očekivanju rješenja pronalaska nove lokacije za postavljanje istog.

Jednako tako, proces zamjene LED rasvjete je u tijeku te se radovi na ovoj lokaciji nastavljaju danas, 16. kolovoza – na dan slanja ovog reagiranja – za kada je zakazan sastanak s izvođačima na lokaciji.

Sa žaljenjem ponovno konstatiramo kako Grad Opatija, niti komunalne službe koje se spominju u tekstu, nisu bile kontaktirane za odgovor i konkretne podatke koji bi mogli pružiti točne informacije o temi koju Novi list obrađuje.

Ovakva praksa Novog lista i njegovih novinara/suradnika, koja je u suprotnosti sa standardima profesionalnog novinarstva, postala je uzus izvještavanja o Opatiji. S obzirom na učestalost takvog pristupa, vjerujemo kako cilj Novog lista nije objektivno informirati čitatelje, već namjerno stvoriti pogrešnu percepciju o radu gradske uprave.

Bez obzira na tri vala nevremena koja su nas zadesila u zadnjih par tjedna Grad Opatija je promptno reagirao na brojne posljedice nevremena na području grada koje su sanirane, a tako je bilo i u ovom slučaju čije se rješavanje odužilo zbog uključenosti vanjskih službi poput Hrvatskog Telekoma i HEP-a te specifičnih okolnosti.”, napisali su iz Grada Opatije.

Iz naše mreže
Preporučeno
video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari