Na sajmu u Londonu jučer je predstavljen novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice. Gledateljima iz Primorsko-goranske županije odmah u oči upada izostanak poneke slike iz našega kraja…
Tijekom drugog dana sajma World Travel Market (WTM), u sklopu hrvatskog štanda premijerno je prikazan novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice. Okupljene su pozdravili ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.
Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić.
Lijepo je što su, prema riječima ljudi iz HTZ-a, „glavni akteri ovog spota, osim ljubavi prema Hrvatskoj pokazali i veliko srce te pristali sudjelovati u snimanju bez financijske naknade“, no nije lijepo što se u spektakularnom trominutnom promotivnom spotu HTZ-a nije našlo mjesta za barem poneku sličicu iz Rijeke odnosno Primorsko-goranske županije! Rijeka kao Europska prijestolnica kulture 2020 svakako ima štošta za pokazati, a tu su i kvarneski otoci, Gorski kotar…
Svakako veliki propust scenarista videospota koji je tim čudniji i nerazumljiviji kada znamo da i ministar turizma Gari Cappelli i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić zapravo stižu iz PGŽ.
Promocija Hrvatske
Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb. Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj.
Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma. Promotivni spot objavljen je na službenom You Tube kanalu Hrvatske turističke zajednic.
Humanitarni karakter projekta
Dodatni značaj cjelokupnog projekta je njegov humanitarni karakter. Naime, Hrvatska turistička zajednica će osigurati iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe pa će tako svaki od sudionika u spotu imati priliku donirati iznos od 50.000,00 kuna za određenu udrugu koja svojim radom i djelovanjem pomaže oboljeloj djeci.