NA LINIJI PREMA RIJECI Putnica zgrožena: ‘Vozač je prijetio da će prditi, a suvozač se hvalio svojom veličinom’

Foto: Ilustracija (Paval Sain/Pixsell)

Iz Autotransa tvrde kako način komunikacije i ponašanje njihovih djelatnika prema putnici nije prihvatljivo

Zadranka Stanka Vitlov bila je toliko razočarana ponašanjem vozača Autotransa da je odlučila svoju priču podijeliti s novinarima Novog lista. “Dana 17. veljače u 10 i 30 sati trebala sam putovati iz Zagreba u Zadar busom Autotransa, registracijskih oznaka RI 783-TV. Dan prije sam na kolodvoru rezervirala sjedalo (6 kn ) i dobila broj 3. Oko 10,15 sati ušla sam u bus, potražila sjedalo broj 3, odmah iza suvozača, i stavila torbicu i jaknu na to sjedalo, odmah iza suvozača.

Istog trenutka me vozač grubim tonom upozorio da se maknem od tamo i da odem iza u kabinu. Nisam imala ništa protiv, mjesta je bilo, ali sam upitala zašto. Odgovor vozača ulazi u anale Autotrans pristojnosti: ‘Zato jer ja mogu prdnuti, pa to vama može smrditi, a možete prisluškivati moje privatne razgovore’.

Zapanjena, pokupila sam stvari, maknula se tri reda niže a dok sam ustajala u mom neposrednom prisustvu vozač je rekao suvozaču: ‘to su one babe koje nisu dobile jednu stvar, pa se sad iživljavaju. Ali, ja sam sad iznerviran, ne mogu i neću voziti, vozit ću vam osmice po cesti i sad izvlačim karticu. Ni ja, niti moj suvozač vas neće voziti’. Na to je stvarno izvukao karticu iz volana i napustio bus.

Dok sam razmišljala hoće li me možda i na silu izbaciti (mladi momak, a ja imam 65 godina) te da li da zovem policiju, on se vratio i krenuo. Suvozač je pri sakupljanju karata dao i neke reklamne letke, a na moje pitanje ima li na njima kontakt telefon firme odgovorio da ima tu njegova veličina cipela i još jedne druge stvari.

Nemajući povjerenja u ovu i ovakvu firmu za suvisao odgovor i traženu ispriku i sankcije, ovo upućujem na sve medije i Ministarstvo prometa i tražim da se ovakvog prijevoznika i osoblje makne s ceste”, napisala je putnica.

Kako piše Novi list, oglasili su se i iz Autotransa te tvrde kako način komunikacije i ponašanje njihovih djelatnika nije prihvatljivo. “Budući da nam je gospođa priložila dokumentaciju, znamo identitet obojice vozača i oni će biti sankcionirani, i to sasvim sigurno adekvatno.

Zbog nas i naše tvrtke, ali prvenstveno zbog naših putnika kojima uvijek izlazimo u susret i razmatramo sve njihove reklamacije”, poručili su iz Autotransa.
Vijesti.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari