Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti
Hrvatska je jučerašnjom pobjedom nad Engleskom (2:1) u polufinalu SP-a u Rusiji u trans bacila čitavu planetu. I zbilja ne pretjerujemo kad to kažemo jer će se o Hrvatskoj na svjetskim portalima danas pisati više nego u posljednje tri godine. Tako barem kažu podaci iz grafova koje je izradio šef Medatoolkita Tomislav Grubišić.
No osim novinskog izvještavanja i hashtagova po društvenim mrežama enorman rast posjećenosti na internet stranicama mjere i ljudi u HTZ-u. U samo nekoliko sati, web stranice Turističke zajednice ostvarile su porast od 250 posto.
Čini se kako je pobjeda Hrvatske nad Engleskom natjerala ljude širom svijeta da guglaju Hrvatsku.
Prilika za promotivne aktivnosti
“Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojoj smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Izvijestili su i kako su jučer proveli mini kampanju na svojem YouTube kanalu te kako su pritom korištene geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Lužnjiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve.
Milijunski pregledi
“Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale, ‘view rate’ videa porastao je za 161 %. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Lužnjiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda”, izvijestili su.
“Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške. Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram”, dodaju iz HTZ-a.
A finale je tek u nedjelju.
Vijesti.hr
Foto: PIXSELL
VIDEO DANA: