NEIZOSTAVNI „DEKOR“ SEZONE Turistički inspektori naplatili oko dva milijuna kuna kazni

Turistička inspekcija Ministarstva turizma u prvih šest mjeseci ove godine provela je ukupno 4.646 inspekcijskih nadzora, donijela 42 prekršajna naloga kojima je od prekršitelja naplaćeno 156 tisuća kuna, a na mjestu izvršenja prekršaja naplatila 926 kazni u ukupnom iznosu od 1,83 milijuna kuna, izvijestili su u četvrtak iz Ministarstva turizma.

Nadzore su obavljala 52 turistička inspektora iz različitih ispostava područnih jedinica, a najviše je nadzora, 1.543, bilo u područnoj jedinici Split, u Zagrebu 1.310 nadzora, 741 u Rijeci, 623 u Osijeku, 429 u Puli, itd.

Po segmentima djelatnosti, većina ili 4.244 nadzora provedena je u području ugostiteljstva, a 402 u području pružanja usluga u turizmu.

Po vrstama inspekcijskih nadzora obuhvaćenih ugostiteljskih objekata/subjekata, 3.582 nadzora je bilo u objektima za prehranu, piće i napitke, 364 nad smještajnim objektima, 266 u objektima građana u domaćinstvu i seljačkom domaćinstvu te 32 nadzora kampiranja izvan kampa.

Po vrstama nadzorom obuhvaćenih turističkih objekata/subjekata obavljeno je 215 nadzora turističkih agencija, 71 nadzor turističkih vodiča, pratitelja, animatora i turističkih zapisnika, 94 nadzora luka nautičkog turizma, jedan nadzor turističkih usluga u seljačkom gospodarstvu ili obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu te 20 nadzora turističkih usluga u ostalim oblicima turističke ponude.

U obavljenim inspekcijskim nadzorima, kod 1.457 objekata i subjekata utvrđeno je 1.737 raznih povreda propisa, navode iz Ministarstva.

Utvrđene povrede propisa, kako ističu, uglavnom su se odnosile na ispunjavanje minimalno-tehničkih uvjeta, poput nedostatka tople vode i odgovarajuće opreme u toaletima, na nedostatke u kuhinji i prostoru za pripremu jela, na vidno isticanje cijena ili oznake o zabrani usluživanja i konzumiranja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.

Inspekcijski nadzori se tijekom turističke sezone provode svakim danom, uključujući subotu i nedjelju, po 12 sati dnevno, poručuju iz Ministarstva.

“Ovakvi inspekcijski nadzori provodit će se i tijekom ljetnih mjeseci kako bi se osigurala potrebna razina kvalitete poslovnih subjekata i objekata. Aktivno djelovanje turističkih inspektora na terenu doprinosi podizanju kvalitete ugostiteljskih usluga u turizmu, što svakako pozitivno utječe na percepciju Hrvatske među turistima koji traže visoki nivo usluga u svim segmentima”, kazao je ministar turizma Darko Lorencin.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari