1913
• Parobrod Clara Camus vlasništvo Gerolimich & Co. SA nasukao se kod rta Villano i potonuo 3 milje od rta Priorino. Izgrađen 1910. u Trstu.
1922
• Započeo Prvi kongres Saveza Jugoslavenskih pomoraca u Bakru. trajao do 30. srpnja. Savez je reorganiziran, a zatim preseljen u Sušak.
1941
• Parobrod Federico vlasnika Gerolimicha & Co., torpedirala je britanska podmorniva HMS Utmost kod rta Bonifati (Cosenza).
1960
• Prilikom isplovljavanja iz Sjeverne luke u Splitu brod Rijeka riječke Jugolinije pod zapovjedništvom kap. Čeda Cicilijanija krmom je dodirnuo plićinu pred Vranjicom.
1961
• U rezalište Sveti Kajo kod Splita doplovio brod Plitvice iz flote Atlantske plovidbe iz Dubrovnika. Izgrađen je 1905. u South Shieldsu kao Maria Immaculata za Parobrodarsko društvo Unione iz Dubrovnika. 1922. postaje Dubravka u floti Dubrovačke parobrodarske plovidbe. Od 1947-56. u floti Jugolinije.
1973
• Na brodu Opatija riječke Jugolinije na putovanju iz Penanga za Taranto dogodila se eksplozija i požar tereta u skladištu br. 3 – guma, sirovi kaučuk i drvo. Uništeni su svi cjevovodi za gašenje. pod zapovjedništvom kap. Mira Štoka, naplavljivanjem skladišta i nadljudskim naporima posade požar je lokaliziran. Popravljen je nakon iskrcaja tereta u istom brodogradilištu 3. maju, gdje je izgrađen 1973. uzrok požara bio je nedostatak u procesu proizvodnje u japanskoj tvornici kalcijuma oksiklorida. Nakon 12 sličnih slučajeva požara na brodovima, nakon slučaja Opatije, zabranjeno je krcanje ovog proizvoda u Japanu
1992
• Brod Ozark doplovio je u rezalište Alang. Izgrađen je 1965. kao Kozara u japanskom Kureu za Jugooceaniju.
1998
• Bulk Kupa riječke Jugolinije predan je rezalištu Alang. Izgrađen je 1973. kao Adriatik za inozemnu kompaniju Jugolinije. Tek 1983. postao je Kupa.
2006
• Brod Chrestena II se nasukao i potonuo. Izgrađen je 1978. kao Russelsheim u Bremenu, a 1989. godine plovio je kao Zeta u floti Jugooceanije.