Često se zna reći da se „nešto valja iza brda“, a u Primorsko-goranskoj županiji je to nedavno dobilo i jedno posebno značenje i zaista zaživjelo
„Na brdu iznad Rijeke događa se brdo novih stvari“ – rečenica je koju ste u posljednje vrijeme mogli vidjeti u medijima. Vjerujemo da vam je vrlo brzo u „uho ušao“ i novi slogan „Platak – brdo uživanja“.
Osim medijskih napisa o događanjima i sadržajima na Platku, i to na 15-ak portala u Primorsko-goranskoj, Ličko-senjskoj, Istarskoj i Karlovačkoj županiji te Gradu Zagrebu, u dnevnim tiskovinama i na radijskim postajama, mogli ste pratiti zanimljivu, svježu i provokativnu Facebook kampanju. Kampanju koja je u samo 2 mjeseca došla do gotovo 4000 lajkova i 200.000 pregleda korisnika različite dobi, afiniteta i životnih navika.
Platak ima i novu, svježu, modernu, informativnu i bogatu web stranicu, koja posjetitelju pruža sve relevantne i korisne informacije. Atraktivni billboardi postavljeni u Rijeci, Istri, Zagrebu i Sloveniji naglasili su komparativne prednosti izletišta Platak, i to, prije svega, platoe za roštiljanje, žičaru, dječji zip line, tubing i planinarske i biciklističke staze.
Osmišljen je i izrađen novi vizualni identitet, koji sadrži planinske vrhove, a boje karakteriziraju službene boje Primorsko-goranske županije, snježni vrh i prepoznatljiv sivi primorski kamen. Platak je postao i glavni glumac u simpatičnom promotivnom filmu „Ljeto na Platku“, koji možete pogledati na poveznici https://youtu.be/vLujSjyRRHY. Prvi je to, no zasigurno ne i posljednji film, jer na Platku nikada ne manjka sadržaja ni uzbuđenja.
Za ovu drugačiju, inovativnu, svježu kampanju zaslužna je tvrtka „aha marketing“ iz Selca, koju je osnovao i vodi mladi Žarko Stilin, novinar i marketinški konzultant.
„Cilj nam je, prije svega, bio objediniti sve prednosti, sadržaje i bogatstvo koje nudi Regionalni sportsko-rekreacijski i turistički centar Platak, kojim upravlja tvrtka Goranski sportski centar, čiji su osnivači Primorsko-goranska županija, Grad Delnice i Općina Čavle. Misija nam je bila i probuditi emociju kod svih potencijalnih posjetitelja i privući ih na Platak. Potaknuti ih da što češće uživaju u svim njegovim blagodatima i aktivnostima, i to tijekom cijele godine. Iznimno smo zadovoljni kvalitetnom suradnjom s Primorsko-goranskom županijom i Goranskim sportskim centrom i zahvalni što su nam pružili priliku da pokažemo što znamo i na koji način razmišljamo.
Također, ponosni smo što smo dobili priliku raditi na ovako velikom projektu te mogli svojom kreativnom energijom doprinijeti razvoju ovoga vrijednog prirodnog resursa naše županije, koji ima potencijal da postane izletište broj jedan u Hrvatskoj. Vrhunske i kvalitetne fotografije na kojima je radilo nekoliko tvrtki, snimanje s tla i iz zraka i koordinacija prilikom organizacije svih događanja te njihova medijska promocija pokazali su se kao pun pogodak.
Naime, svi su mjerljivi pokazatelji pokazali kako je realizirana zanimljiva kampanja, koja je privukla veliko zanimanje ljudi za Platak. Pred Platkom je vrlo uspješna sezona, a vjerujem da će zimska biti rekordna i najbolja do sada. Summa summarum – kampanja „Platak – brdo uživanja“ za nas predstavlja neprocjenjivo iskustvo, a posebno nas veseli činjenica što su u stvaranju i realizaciji pojedinih faza istinski uživali svi sudionici.“ – zaključio je Stilin.