'SPLET OKOLNOSTI'

Video |GROBNIK Niko Pulić objasnio kako je došlo do nesreće: ‘Ovdje nema krivca, radi se nažalost o spletu okolnosti’…

Idi na originalni članak

O strašnoj tragediji na međunarodnoj utrci na Grobniku u kojoj je poginuo sudac RTL-ova reporterka Ana Mlinarić razgovarala je s proslavljenim hrvatskim automobilistom Nikom Pulićem.

Oglas

Pulić je kazao kako je uzrok nesreće bio splet okolnosti.

“Žao mi je obitelji, poznavao sam ga. To su utrke, to je brzina, ta zona izlijetanja nije trebala biti na takav način, da automobil ide u kontra smjeru, a ne u putanji u kojoj ide. To znači da je došlo do gubljenja kontrole nad automobilom vozača koji ima novi i siguran automobil, bankina je bila sigurna po svim homologacijama, zaštitne gume, odbojna gumena obloga”, kazao je Pulić.

Kazao je i kako je poginuli sudac bio 40 godina u automobilizmu kao i Pulić.

“Nisu ni gume otkazale jer je tek bila 12. minuta utrke, početak, čista staza je bila. To je taj zagrebački zavoj, izlaz iz izlaz iz zagrebačkog lijevi u desni gdje se svi vozači pripremaju i gdje se na Grobniku dobiva maksimalna brzina. To se tako dogodi, je li možda u tom momentu mu odnijelo pažnju nešto drugo pa se nije koncentrirao na pogled što se događa, mislim na suca. Da je mislio da dolazi automobil da bi možda malo reagirao. Ovdje nema krivca. To je stvarno splet okolnosti jer je staza bila čista. Cijeli dan se vozilo 4-5 kategorija, prođe 20-30 automobila, da ima nešto, ako je netko presjekao i izašao van staze, to automobili pokupe”, kazao je.

Kazao je i kako je sudačko mjesto bilo dobro osigurano.

“Zone izlijetanja su po pravilniku, koliko moraju biti daleko. Duple su bankine, duple gume koje su vezane, ispred te gume je još jedna odbojna guma. Nije ta grobnička staza od jučer. Taj organizator je iznajmio za to natjecanje tu stazu”, kazao je.

Kazao je i kako se ne radi o opasnom zavoju.

“Ako idemo prema tamo nema logike da se automobil vraća djelomično u suprotnu stranu. Brzina je sigurno bila preko 160 kilometara na sat, kad otiđete s takvim autom koji je preko 1000 kila težak, kad izađete na travu još više dobije ubrzanje i ne možete ga kontrolirati”, kazao je Pulić.

Kazao je i da vozač teško može zadržati kontrolu kad izleti s takvog dijela piste.

“Takav automobil s tim konjima, ne možete ga iskontrolirati. Možete pokušati ali zavisi na koji je način izašao sa staze. Zato postoje velike zone izlijetanja i zaštitne ograde”, kazao je.

Pulić je kazao i da se ne može pretpostaviti zašto sudac nije reagirao na vrijeme.

“Ljudi u istrazi će zaključiti, postoje svjedoci. To su mikrosekunde, jedna mala nepažnja, nešto te odvuče, popratiš automobil koji je otišao ili čekaš drugog. Stvarno se radi o spletu okolnosti. Ovdje je sudbina u ovom slučaju”, kazao je za RTL Danas.

Exit mobile version