HRABAR POTEZ

LJUBAV NA PLAŽI: Nova reklama za Pipi jednima uzbunila osjećaje, drugi kažu – “Svaka čast!”

Foto: Screenshot / Dalmacija vino

Dalmatinski brend Pipi ovog je tjedna na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži

Lavinu komentara izazvala je nova reklama Dalmacija vina iz Splita za sok Pipi koji je 80-ih godina postao brend, upravo zahvaljujući dobrom marketingu i za tadašnje uvjete šokantnoj reklami, piše morski.hr.

Dalmatinski brend Pipi ovog je tjedna na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži kako se drže za ruke i crtaju srca na pijesku uz poruku: ‘Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.’

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi. ?

Objavu dijeli Pipi (@bolimepipi)

Kampanja je na njihovim profilima izazvala uglavnom pozitivne reakcije, a mnogi su poručili da će njihovom piću sad dati šansu zbog ove kampanje.

– Svaka čast!! Vidjeti ovu ‘odu slobodi i ljubavi’ u ova čudna vrimena daje nadu u bolje sutra. Bravo – jedan je od komentara.

I dok se većini svidio ovaj marketinški potez, našli su se i neki koji se drže uvrijeđenima, pa je tako Vice Batarelo, predsjednik konzervativne katoličke udruge Vigilare, napisao:

“(Pipi sok) Homo propoganda i indoktrinacija (na “simpa” način) djece i mladih. Odvratno. Bojkot! to jest ne kupovati niti Pipi niti bilo što od DALMACIJAVINO koji je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral.”

(Pipi sok) Homo propoganda i indoktrinacija (na “simpa” način) djece i mladih. Odvratno.
Bojkot! to jest ne kupovati…

Objavljuje Vice John BatareloSrijeda, 2. rujna 2020.

Još je u komentarima dodao: “Ovo je dio globalističke sekularne i sodomističke agende. Nasilno ruše sve naše kršćanske temelje a najviše moral i obitelj.”

Na ovakve stvari se ne obazire hercegovački biznismen, direktor Dalmacijavina, Luka Diel-Zadro koji je zaslužan za ovakav marketinški potez

– Što se tiče Pipija, mislim da je samo nebo granica. Kad sam rekao da Pipi ima nacionalni potencijal, većina mi se ljudi smijala. Danas samo u zagrebačkoj regiji prodajemo petnaest posto ​Pipijeve proizvodnje – rekao je Diel-Zadro za Lider.

A kako je izgledala reklama za Pipi 80-ih godina, kada je zahvaljujući bivšoj manekenki i Miss Jugoslavije 1982. godine – 57-godišnjoj Ani Sasso – ovo piće postalo megapopularno na ovim prostorima, podsjetimo se u videu, piše morski.hr.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari