EMOTIVAN DIJALOG S PUBLIKOM

Neumorni Rade Šerbedžija emotivni koncert u Opatiji posvetio Đorđu Balaševiću i Nenadu Šegviću

Foto. Riportal/B.V.

Rade Šerbedžija sinoć je održao koncert za pamćenje na opatijskoj Ljetnoj pozornici, od prvog takta bilo je jasno kako će koncert biti intiman i emotivan dijalog s publikom.

Dugoočekivani koncert legendarnog glumca nažalost nije do kraja ispunio predviđena sjedeća mjesta zbog donedavno važećih restriktivnih epidemioloških mjera. Mnogi su ipak prekasno saznali kako za koncert ne trebaju imati važeću Covid potvrdu.

No, prazna mjesta nisu uspjela pokolebati dobro raspoloženog Šerbedžiju koji je u dva sata koncerta otpjevao skoro sve svoje najpoznatije pjesme. Započeo je s novijom “Imam pjesmu za tebe” sjetnom emigrantskom baladom pa nastavio s pjesmama s novog albuma “Ne okreći se sine”, među kojima valja istaknuti hvaljenu “Eto pjesma”, iznenadio i oduševio publiku s dvije do sada neobjavljene pjesme o tematici rata koje je napisao zajedno sa suprugom Lenkom Udovički te se oprostio na najljepši mogući način, s legendarnom “Ne daj se Ines”.

Posebno emotivni trenutci sinoćnjeg koncerta bili su kada je Rade pričao o svojim prijateljima koji su nedavno preminuli a kojima je posvetio koncert. Riječkom glumcu i osnivaču Međunarodnog festivala malih scena Nenadu Šegviću te legendarnom novosadskom kantautoru Đorđu Balaševiću. U spomen Balaševiću, Šerbedžija je izveo pjesmu koju mu je posvetio davne 1994. godine “Pismo iz Londona”. Također, odao je i počast Mati Miši Kovaču izvedbom njegove svevremenske “Ostala si uvijek ista” s novog albuma.

U više od dva sata koncerta u kojima se sjetio pokojnih Kemala Montena, Momčila Popadića, Ljube Kuntarića Šerbedžija je još jednom emotivno ogolio dio svojeg života u jednoj prekrasnoj opatijskoj večeri za pamćenje.

Foto: Riportal/B.V.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari