ČUDO NA ČETIRI KOTAČA: Fiskerova rukavica u lice Tesli i baterije koje će promijeniti svijet

Fisker je na CES-u u Las Vegasu predstavio 783 KS snažan EMotion s dosegom od 644 km kojim cilja direktno na Teslin Model S, a u budućnosti najavljuje i revolucionarne baterije

Američka tvrtka Fisker na sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu otkrila je konačnu verziju atraktivne limuzine EMotion koja direktno cilja na Teslin Model S. Na tržište stiže 2020. po cijeni od 129.000 dolara što je 6000 dolara manje od cijene Tesle Model S 100 D. Kada i pod kojim će uvjetima EMotion stići u Europu još nije poznato, ali na Amerikanci svoj primjerak mogu rezervirati za 2000 dolara.

Fisker kaže kako EMotion pokreću četiri elektromotora, po jedan za svaki kotač, čija je zajednička snaga 783 KS. Doseg s jednim punjenjem baterije trebao bi biti 644 kilometra. To je više snage i dosega od Tesle, ali Fisker nešto sporije ubrzava – od 0 do 100 km/h treba mu 2,8 sekundi, dok je Model S tri desetinke brži. Isto tako, Fisker kaže kako se “više od 160 km” dosega može dodati za devet minuta korištenjem tehnologije UltraCharger, ali nije poznato koliko se brzo baterije mogu napuniti na standardnom punjaču.

Još zanimljivije od samog automobila su solid-state baterije koje je Fisker izložio uz EMotion na CES-u. U početku će EMotion dolaziti s litij-ionskim baterijama, ali Henrik Fisker obećava kako će ih u skorijoj budućnosti zamijeniti solid-state baterije koje tvrtka razvija i za manje elektroničke uređaje poput pametnih telefona. Njihove prednosti su dvostruko veća gustoća energije u odnosu na litij-ionske  baterije i značajno kraće vrijeme punjenja. S takvom baterijom Fisker EMotion imao bi doseg od čak 800 kilometara, a za punjenje baterije bila bi dovoljna jedna minuta. Ako je vjerovati Henriku Fiskeru sveti gral proizvođača električnih automobila nam je nadohvat ruke…

Autozona.rtl.hr

https://youtu.be/F7832cnzM_I

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari