Oni tvrde da je kvar na mreži, koji je trajao ukupno šest sati, prekratak je da bi operatera obvezao na povrat novca korisnicima
Iz HT-a je danas stigao hladni tuš jer svi oni koji su se ponadali da će zbog jučerašnjeg problema s mrežom operater im umanji telefonski račun, rasplet je drugačiji, piše Jutarnji list.
Naime, oni tvrde da je kvar na mreži, koji je trajao ukupno šest sati, prekratak je da bi operatera obvezao na povrat novca korisnicima. Jedino u situaciji u kojoj bi se pokazalo da je krivnja zbog kvara na samom operateru, no iz neslužbenih izvora se saznaje da su šanse za takav rasplet događaja minimalne.
Kako poručuju iz HAKOM-a, prema postojećem Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih i komunikacijskih mreža i usluga, propisano je da operater ima obvezu povrata ili storna djela računa za neizvršenu uslugu korisnicima u slučajevima kvarova koji su trajali dulje od 24 sata.
Od početka godine sličnih je padova mreža operatera bilo čak osam. Lani je, prema HAKOM-u, bilo 12 sličnih padova.