Hana Grubišić Krmpotić i Ana Mišović, učiteljice su razredne nastave i velike kreativke koje se pod imenom Mag4Fun razvijaju brand u sklopu 11. generacije Start-up Inkubatora Rijeka namijenjenog razvijanju novih poduzetničkih ideja
Zabavne i kreativne kakve jesu, fokus svoje ideje stavile su na razvoj interaktivnog magnetnog zida te interaktivne odjeće i modnih dodataka.
“Kao učiteljice razredne nastave svakodnevno se susrećemo s učenicima koji trebaju više poticaja, zahtijevaju interaktivne igre za slobodno vrijeme, a kroz igru žele i učiti. Naša misija je vratiti djecu igri bez tehnologije. Pod time ne mislimo loše o tehnologiji, ali svakako smatramo da je previše dostupna današnjoj djeci koja je prečesto koriste, a za nju imaju vremena čitav život. Proizvodi Mag4Fun stoje kao spona između želje djece za učenjem i otkrivanjem te potrebe edukatora i roditelja da djeci pruže kvalitetno rješenje za učenje kroz igru. Projekt ima za cilj proizvodnju interaktivnih magnetnih zidova koji bi se, osim za igru, koristili i u edukativne i rehabilitacijske svrhe. Proizvodnja uključuje i interaktivnu magnetnu odjeću i torbe, s mogućnostima kombiniranja i nadogradnje”, ističu Hana i Ana.
Dodaju kako su prilikom ulaska u Startup Inkubator imale samo ideje, a kako su do sada puno napredovale. Trenutno imaju prototipove nekoliko budućih proizvoda kao što su interaktivne majice i torbe koje na sebi sadrže jednostavne strategijske i logičke društvene igre napravljene od magneta, kao npr. ‘Križić-Kružić’, ali i dalje vrijedno rade na razvoju svojih ideja i modela, posebice onih koji se tiču interaktivnih zidova.
“Prijava u Inkubator i sam proces inkubacije su nešto nabolje što smo mogle napraviti s obzirom na to da smo o ulasku u svijet poduzetnika znale vrlo malo. Kroz predavanja i konzultacije naučile smo zaista mnogo toga što nam je potrebno da bi što uspješnije mogle ostvariti našu viziju. Na sva naša pitanja uvijek bi se netko potrudio pronaći odgovor – od voditeljica i mentora, do kolega iz drugih timova, ali i timova koji su bili u procesu inkubacije u nekim prijašnjim generacijama, a sve je to bilo moguće iz razloga što u Startup Inkubatoru Rijeka vlada jedno opušteno prijateljsko okruženje i svatko pomaže u skladu sa svojim mogućnostima”, govore Grubišić Krmpotić i Mišović.
Imaju i poruku za sve one koji imaju neku ideju, a nisu sigurni kojim putem krenuti pri njezinom razvoju.
“Preporučamo svima da se prijave u Startup Inkubator, jer znanje, poznanstva i iskustva koja će steći sigurno će ih odvesti na jednu novu osobnu i profesionalnu razinu”, zaključuju ove učiteljice.
O Mag4Fun proizvodima
Interaktivni magnetni zidovi
Ideja je učiniti zidove dječjih soba, učionica, igraonica, dadiljaonica, vrtića i dr. funkcionalnim za igru na način da se na zid montira obojena željezna ploča jedne od ponuđenih dimenzija. Ta ploča služi kao pozadina odabrane teme, a na nju dijete stavlja velike aplikacije na zadanu temu koje su napravljene od raznih tkanina i magneta. Zahvaljujući magnetima dijete može prema uputama ili vlastitim željama postaviti aplikacije na bilo koje mjesto na pozadini.
Iz postavljenih velikih aplikacija, dijete dalje iz njih vadi manje aplikacije koje nadopunjavaju zadanu temu na razne načine, a postavlja ih na pozadinu ili velike aplikacije putem zadanih zadataka, odnosno načina postavljanja (putem gumba, čička, drukera), ili prema vlastitoj želji (putem magneta). Manje aplikacije napravljene su također od raznih tkanina i magneta, ali i magnetnih folija.
Na jednom postavljenu pozadinu mogu se i kombinirati aplikacije iz različitih tema te se na taj način igra nadograđuje, a dijete razvija svoju maštu i kreativnost i ono najljepše – uči kroz igru.
Zahvaljujući magnetima, dijete ne rješava samo zadane zadatke (npr. malu aplikaciju jabuke, koja se stavlja pomoću čička, može staviti samo na mjesta gdje se na velikoj aplikaciji stabla nalazi čičak), već ostavlja slobodan prostor da dijete samo ili uz pomoć roditelja/teta/učiteljica pronalazi nove zadatke i nova rješenja (npr. mama stavi jabuku između grane i tla, a dijete treba shvatiti da se u trenutku pada sa stabla, jabuka nalazila u zraku). Uz ovakve mogućnosti i mogućnosti kombiniranja aplikacija iz različitih tema, opcije za igru su beskonačne, a dijete kroz ovakvu igru razvija pažnju i koncentraciju, maštu i kreativnost, logičko, kritičko i divergentno mišljenje, motoričku koordinaciju, senzorne sposobnosti, govor i rječnik te stvara pozitivnu sliku o sebi.
Interaktivna odjeća
Ideja je odjeću učiniti funkcionalnom za igru kroz razne jednostavne strategijske i logičke društvene igre poput igara “Križić-Kružić”, “Memory” itd. Odjeća je napravljena od klasičnih odjevnih materijala, a same igre od magnetnih folija.
Interaktivni modni dodaci (torbe)
Ideja je, kao i kod odjeće, učiniti modne dodatke, poput torbi, funkcionalnim za igru kroz razne jednostavne strategijske i logičke društvene igre poput igara “Križić-Kružić” i “Memory”, ali i “Čovječe ne ljuti se” i sl.
Torbe su napravljena od tanke mikrofibre radi izdržljivosti i lakoće održavanja, a same igre od magnetnih folija.