TAJNA 'DOGME'

Mentorstvo, stručnost, zajedništvo: Otkrivamo što Agenciju Dogma nekretnine čini poželjnim poslodavcem!

U dinamičnom i kompetitivnom poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje kvalitetnih zaposlenika ključni su za uspjeh svake tvrtke. Tržište rada nikada nije bilo izazovnije – kvalitetna, specijalizirana radna snaga danas predstavlja prioritet svih poslodavaca

Agencija Dogma nekretnine, kao jedan od lidera u sektoru nekretnina, već 26 godina uspješno oblikuje tržište i kontinuirano unapređuje poslovne procese kako bi svojim zaposlenicima osigurala poticajno i stabilno radno okruženje.

Dogma nudi široke mogućnosti profesionalnog rasta

S čak 14 poslovnica diljem Hrvatske te poslovnim uredima u Beogradu i Ljubljani, Dogma nudi široke mogućnosti profesionalnog rasta i međunarodnog djelovanja.

No, što točno čini Dogmu toliko poželjnim poslodavcem? Odgovore donosi Sanja Busić Rupčić, voditeljica ljudskih resursa, koja otkriva kako Dogma uspijeva ne samo privući vrhunske talente već ih i dugoročno zadržati.

Koja je tajna Dogme, i možemo li uopće govoriti o tajni uspjeha u segmentu ljudskih resursa?

“Dogma nekretnine njeguju kulturu inovativnosti, transparentnosti i timskog rada. Naša misija nije samo stvoriti radno okruženje u kojem se zaposlenici osjećaju ugodno, već im omogućiti konkretne alate i prilike za profesionalni razvoj. Važno nam je da naši zaposlenici ne doživljavaju vrijednosti Dogme samo kao lijepe riječi na papiru, već kao stvarne smjernice u svakodnevnom radu“, ističe Busić Rupčić.

Zanima nas kako se upravlja ljudskim resursima?

U Dogmi se upravljanje kadrovima temelji na suvremenim praksama ljudskih resursa, što uključuje temeljit proces selekcije kandidata kako bi se osigurala optimalna usklađenost s vrijednostima i ciljevima tvrtke.

Ističem kako je vrlo važno i kontinuirano usavršavanje zaposlenika kroz edukacije, mentorstvo i stručne konferencije. Posebna je pažnja dana i praćenju učinka i razvoja individualnih potencijala kroz personalizirane programe podrške. Važan nam je i fokus na motivaciju, timski duh i stvaranje pozitivne radne atmosfere.

Sustav mentorstva i interne edukacije

Jedan od ključnih elemenata Dogmine strategije razvoja zaposlenika je sustav mentorstva i interne edukacije. Svaki novi agent prolazi detaljnu obuku koja mu omogućava lakšu integraciju u sustav, dok iskusniji djelatnici kontinuirano unapređuju svoja znanja kroz specijalizirane seminare, radionice i stručne konferencije.

“Naš je cilj omogućiti svakom agentu da dostigne svoj puni potencijal. Vjerujemo da su dobro educirani i motivirani zaposlenici temelj uspjeha naše kompanije”, naglašava Busić Rupčić.

Koje ključne kvalitete mora imati uspješni agent za nekretnine?

Kako bi se istaknuli u ovoj zahtjevnoj industriji, agenti za nekretnine moraju posjedovati izražene komunikacijske i pregovaračke vještine, te biti proaktivni, organizirani i usmjereni na rad.

Važna je i empatija i sposobnost izgradnje odnosa temeljenih na povjerenju, a digitalna pismenost i spremnost na prilagodbu je svakako plus.

Dogma potiče razvoj ovih vještina kroz ciljane edukacije, mentorski program i kontinuirano usavršavanje, omogućujući svojim zaposlenicima da budu korak ispred konkurencije.

Kako ostajete informirani i partite promjene na tržištu rada, obzirom na sve veću potrebu za specijaliziranom random snagom?

Svjesni smo sve veće potrebe za specijaliziranom radnom snagom, te aktivno prate trendove u industriji kroz stručne konferencije, suradnju s edukacijskim ustanovama i networking s profesionalcima iz sektora ljudskih resursa. Analizom tržišta rada, prilagođavamo strategije zapošljavanja i obuke kako bi bili sigurni da naš tim uvijek raspolaže najnovijim znanjima i alatima.

Posebnu pažnju posvećujemo internim edukacijama

Posebnu pažnju posvećujemo internim edukacijama, uključujući, Dogminu internu akademiju za nove agente, individualne coaching programe prilagođene specifičnim potrebama zaposlenika, te radionice o najnovijim alatima i tehnikama u industriji.

„Naša politika otvorenih vrata omogućuje svakom zaposleniku da izrazi mišljenje i prijedloge za poboljšanja. To dodatno jača timski duh i osjećaj zajedništva, što u konačnici doprinosi dugoročnom zadovoljstvu i lojalnosti zaposlenika“, ističe Busić Rupčić.

Koji su izazovi i budućnost upravljanja ljudskim resursima u sektoru nekretnina?

Prvenstveno bih rekla, svakako povećana potražnja za talentiranim agentima.

Svaki poslovni subjekt, pa tako i Dogma mora se brzo prilagođavati promjenama u digitalizaciji poslovanja. Izrazito nam je važno i balansiranje individualnih ciljeva zaposlenika s korporativnim strategijama, a poseban fokus stavlja se i na mentalno zdravlje i zadovoljstvo zaposlenika.

„Unatoč svim izazovima, Dogma uspijeva privući i zadržati kvalitetne ljude zahvaljujući jasnoj viziji, poticajnom radnom okruženju i kontinuiranoj edukaciji. Naš strukturirani onboarding proces omogućava brzu prilagodbu novih agenata, dok sustav mentorstva i podrške doprinosi njihovom dugoročnom ostanku u kompaniji“, dodaje Busić Rupčić.

„Volimo vjerovati da ne gradimo samo karijere, već i trajne profesionalne odnose. Naš cilj je biti najbolji – ne samo za klijente, već i za naše zaposlenike. Kroz ulaganje u ljude i kontinuirano unaprjeđenje poslovanja, Dogma ostaje lider na tržištu nekretnina i poželjan poslodavac“, zaključuje Busić Rupčić.

(promo)

Iz naše mreže
Preporučeno
Video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari