U sklopu projekta NEWLOCAL, 10. svibnja 2024. godine u Celju, Slovenija, održana je Prva projektna konferencija.
Tijekom konferencije, na kojoj je sudjelovalo 50 ljudi, konzorcij je imao priliku prikazati sve do sada urađeno na projektu, sva saznanja i najbolju praksu.
Na kraju konferencije vodila se vrlo zanimljiva debata o interaktivnosti u medijima i lokalnim medijima te njihovoj prisutnosti na tržištu – prednostima i nedostacima.
Projekt NEWLOCAL zajednički je pothvat koji okuplja lokalne medijske kuće iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Crne Gore. Glavni cilj projekta je razviti inovativne strategije i tehnologije za povećanje angažmana publike i, zauzvrat, povećanje prihoda od oglašavanja.
Konzorcij NEWLOCAL raznolika je grupa od 10 lokalnih medijskih tvrtki iz četiri različite zemlje:
Iz Hrvatske (HR)
· Varaždinske vijesti d.d.
· Sjeverni pol d.o.o.
· RI PORTAL j. d. o. o.
· Pro Media d.o.o.
Iz Srbije (RS)
· Tim za razvoj i integracije
· Radio Magnum-18 d.o.o.
· Privredno društvo Boom93 d.o.o.
Iz Slovenije (SI)
· NT&RC d.o.o.
· RADIO TEDNIK PTUJ, družba za časopisno in radijsko dejavnost, d. o. o.
Iz Crne Gore (ME)
· Digital media factory d.o.o.
Web stranica projekta: https://newlocal.space/
Provedbu projekta NEWLOCAL (New approaches for local media) sufinancira Europska unija.
Program: Program Kreativna Europa (CREA)
Poziv: NEWS-Novinarska partnerstva (CREA-CROSS-2022-JOURPART)
#creativeeurope
Supported by @creative.eu