CRIKVENICA Dežurna služba radi od 0 do 24. U tjedan dana imali su preko 30 poziva

FOTO: Grad Crikvenica

Već krajem prošlog tjedna ispred Grada Crikvenice razmišljalo se o ustrojavanju Dežurne službe Grada Crikvenice, što je ovog ponedjeljka i napravljeno i što se pokazalo kao veoma dobro i korisno. Plod je to suradnje Grada Crikvenice, gradskog komunalnog društva Eko Murvica i ustanove Pomoć u kući

U samo tjedan dana, Dežurna služba Grada Crikvenice imala je preko 30 poziva, a zahtjevi su bili usmjereni na nabavku namirnica i lijekova te na pomoći oko kontaktiranja zdravstvenih ustanova sa svrhom naručivanja ili odgode raznih zdravstvenih pregleda. Dežurna služba na sve je zahtjeve odgovarala promptno te riješila sve upite građana koji su ih kontaktirali.

Ono što je najbitnije je da su oni na raspolaganju od 0 do 24 sata na broj telefona 0800 2999 te da su svojim građanima, naročito onima koji su sada najviše ugroženi, veza sa vanjskim svijetom i da za njih mogu obaviti svakodnevne aktivnosti koje oni nisu u mogućnosti.

Branimir Vidas, djelatnik je Eko Murvice, odnosno sada i jedan od tri djelatnika koji su raspoređeni u tri smjene koji su svakoga dana od 0-24 na raspolaganju građanima na terenu unutar Dežurne službe Grada Crikvenice. Građani najviše zovu za nabavku namirnica i opskrbu lijekovima, no ne stvaraju se gužve, jer za sada kroz dan nema jako puno poziva i na sve stignemo promptno reagirati. Ljudi nazovu na telefon, kontaktiram ljude putem mobitela, pitam ih kako su i kako im mogu pomoći te nakon toga dođem k njima, koristeći svu potrebnu zaštitu, po novac, popis, zdravstvene iskaznice te se vratim nakon što izvršim traženo, kazao nam je Branimir Vidas.

Osim Dežurne službe koja je oformljena upravo zbog ovih izvanrednih okolnosti odnosno situacije s korona virusom, ustanova Pomoć u kući, svojim je građanima na raspolaganju 365/6 dana u godini. Sva oprema za ove izvanredne uvjete nabavljena je na vrijeme, ustanova je jako dobro opremljena zaštitnim maskama, rukavicama, sredstvima za dezinfekciju koja se koriste u svakodnevnom životu.

Unutar ustanove Pomoć u kući Grada Crikvenice djeluje pet gerontodomaćica i jedan pomoćni radnik koji su na raspolaganju svojim korisnicima. Usluge koje pružaju su:

  • obavljanje kućnih poslova (nabava živežnih namirnica, pomoć u pripremanjuobroka, pranje posuđa, pospremanje stana, donošenje vode ogrjeva i slično, organiziranje pranja i glačanja rublja, nabava lijekova i drugih potrepština);
  • održavanje osobne higijene (pomoć u oblačenju i svlačenju, u kupanju i obavljanju drugih higijenskih potreba, zadovoljavanje drugih svakodnevnih potreba); uređenje okućnice i tehnički poslovi u kući korisnika ( cijepanje drva, košnja trave uže okućnice, čišćenje snijega i obavljanje sitnih popravaka u kući koji ne zahtijevaju specifična stručna znanja);pratnja pri nužnim izlascima iz kuće- liječnički pregledi i dr.

I sada, u ovim novonastalim okolnostima, usluga se i dalje pruža osim što su mjere zaštite i opreza povećane zbog onih koji pružaju uslugu kao i zbog korisnika koji inače i spadaju u rizičnu skupinu ljudi. Korisnici koji su prije išli zajedno sa gerontodomaćicama u kupovinu sada su isključivo u svojim domovima te one za njih obavljaju sve potrebno.

Svim građanima s područja grada Crikvenice je na raspolaganju Dežurna služba Grada Crikvenice koju mogu kontaktirati u svakom trenutku. Ovim putem apeliramo na sve građane da se ponašaju odgovorno. Upravo iz tih razloga je ukinut i javni prijevoz kako bi ljudi ostajali u svojim kućama, a kroz Dežurnu službu mogu nam se obratiti da im pomognemo i odradimo umjesto njih ono što je potrebno. Osim Dežurne službe koja je na usluzi svim građanima, tu je i ustanova Pomoći u kući koja je na raspolaganju svim našim korisnicima i ovim putem molimo sve naše starije građane da ne izlaze iz kuća već da za sve što je potrebno kontaktiraju nas. Ne možete ni zamisliti koliko tim ljudima, našim korisnicima znači naša usluga i svakodnevni obilazak naših domaćica pogotovo sada kada im je to još više potrebno i kada uz sve ono što svakodnevno obavljamo za njih, sada služimo i kao njihova veza sa vanjskim svijetom, trgovinama i ljekarnama, kazala je ravnateljica ustanove Pomoći u kući, Sanja Knežević.

Svi djelatnici Dežurne službe Grada Crikvenice i ustanove Pomoći u kući kvalitetno su educirani o načinu pružanja usluga, zaštiti i načinu ophođenja prema korisnicima kako bi se zaraza spriječila odnosno kako se ne bi širila dalje.

No, svakako treba spomenuti i Centar Izvor Selce koji također kao svoju redovnu uslugu pruža i pripremu i dostavu obroka za područje grada Crikvenice i Vinodolske općine starijim osobama odnosno osobama preko 65 godina starosti, nemoćnim osobama i osobama koje žive same.

Centar Izvor za ovu redovnu uslugu ima oko 30 stalnih korisnika što je i otprilike kapacitet koji možemo primiti, no naravno da uvijek kada dođu teža vremena, više ljudi se javi i nastojimo svima pomoći. Stoga, bez obzira što je kapacitet popunjen, ovim putem pozivam građane da nam se slobodno obrate na broj telefona 051/765-095 ili e-mail adresu: izvor@centarizvor.hr ukoliko nas trebaju. Kvalitetno smo pripremljeni što se tiče zaštitne opreme i svega onoga što nam je trenutno potrebno kako bismo pazili na zdravlje naših korisnika i ljudi koji donose obroke.Ljude nije strah pozvati nas k sebi da im pomognemo, dapače, poziva je u trenutnim okolnostima još i više i drago nam je da možemo pomoći, kazao je ravnatelj Centra Izvor Nikica Sečen.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari