„DOBRO PLAĆEN POSAO ODMAH NAKON FAXA?“: Otkriveno što stoji iza misterioznih poruka širom Rijeke!

Prošlog tjedna na riječkim pločnicima osvanuli su pomalo misteriozni natpisi koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi otkriveno je par dana kasnije!

»Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?« Može ako studiraš brodogradnju u Rijeci!

»Studiraj brodogradnju u Rijeci« naziv je integrirane komunikacijske kampanje koju je Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci pokrenuo s ciljem popularizacije Studija brodogradnje.

Uz pokretanje istoimene Facebook stranice kampanja podrazumijeva i tiskanje brošura, kao i majica s porukama: »Studirala sam/studirao sam brodogradnju u Rijeci«, »Studiram brodogradnju u Rijeci« te »Studiraj brodogradnju u Rijeci«.

Također, dio kampanje uključivao je akciju crtanja natpisa »Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?« na devet lokacija u Rijeci. Prema riječima dekana, prof.dr. Gorana Turkalja, cilj ove kampanje nije popunjavanje upisne kvote, jer ona je ionako već godinama dobro popunjena, već je cilj regrutirati na studij brodogradnje što uspješnije i zainteresiranije srednjoškolce.

Natpis 1

„Odmah po završetku studija studenti brodogradnje dobivaju posao – i to dobro plaćen posao. Traženi su i u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu. Traže ih u Norveškoj, Nizozemskoj, Njemačkoj i nizu drugih država. Međutim, praćenjem upisa uvidjeli smo da su studiji elektrotehnike, strojarstva i računalstva kandidatima uvijek prvi ili drugi izbor, dok je brodogradnja treći ili četvrti izbor“ ističe dekan Turkalj koji dodaje i da je jedan od ciljeva kampanje odmaknuti brodogradnju od „3. Maja“, jer iako je brodogradilište važno to nije jedina tvrtka koja je vezana uz brodogradnju. Danas u Rijeci i okolici postoji cijeli niz projektantskih tvrtki iz područja brodogradnje i želja je studentima pokazati gdje su sve traženi.

Pokrenuta Facebook stranica »Studiraj brodogradnju u Rijeci« uz cijeli niz informacija o studijskom programu i samom fakultetu te povijesti te ustanove sadrži i poruke bivših studenata koji su ispričali svoje priče o studiranju i radnom mjestu kojeg su nakon studija dobili.

Cijelu je kampanju osmislila agencija Libra, a pokaže li se pokušaj sa studijem brodogradnje uspješnim prof.dr. Turkalj najavljuje da će se slične kampanje provesti i za druge studijske programe.

Dobitnica prve promo majice
Dobitnica prve promo majice

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari