„DOBRO PLAĆEN POSAO ODMAH NAKON FAXA?“: Otkriveno što stoji iza misterioznih poruka širom Rijeke!

Prošlog tjedna na riječkim pločnicima osvanuli su pomalo misteriozni natpisi koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi otkriveno je par dana kasnije!

»Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?« Može ako studiraš brodogradnju u Rijeci!

»Studiraj brodogradnju u Rijeci« naziv je integrirane komunikacijske kampanje koju je Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci pokrenuo s ciljem popularizacije Studija brodogradnje.

Uz pokretanje istoimene Facebook stranice kampanja podrazumijeva i tiskanje brošura, kao i majica s porukama: »Studirala sam/studirao sam brodogradnju u Rijeci«, »Studiram brodogradnju u Rijeci« te »Studiraj brodogradnju u Rijeci«.

Također, dio kampanje uključivao je akciju crtanja natpisa »Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?« na devet lokacija u Rijeci. Prema riječima dekana, prof.dr. Gorana Turkalja, cilj ove kampanje nije popunjavanje upisne kvote, jer ona je ionako već godinama dobro popunjena, već je cilj regrutirati na studij brodogradnje što uspješnije i zainteresiranije srednjoškolce.

Natpis 1

„Odmah po završetku studija studenti brodogradnje dobivaju posao – i to dobro plaćen posao. Traženi su i u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu. Traže ih u Norveškoj, Nizozemskoj, Njemačkoj i nizu drugih država. Međutim, praćenjem upisa uvidjeli smo da su studiji elektrotehnike, strojarstva i računalstva kandidatima uvijek prvi ili drugi izbor, dok je brodogradnja treći ili četvrti izbor“ ističe dekan Turkalj koji dodaje i da je jedan od ciljeva kampanje odmaknuti brodogradnju od „3. Maja“, jer iako je brodogradilište važno to nije jedina tvrtka koja je vezana uz brodogradnju. Danas u Rijeci i okolici postoji cijeli niz projektantskih tvrtki iz područja brodogradnje i želja je studentima pokazati gdje su sve traženi.

Pokrenuta Facebook stranica »Studiraj brodogradnju u Rijeci« uz cijeli niz informacija o studijskom programu i samom fakultetu te povijesti te ustanove sadrži i poruke bivših studenata koji su ispričali svoje priče o studiranju i radnom mjestu kojeg su nakon studija dobili.

Cijelu je kampanju osmislila agencija Libra, a pokaže li se pokušaj sa studijem brodogradnje uspješnim prof.dr. Turkalj najavljuje da će se slične kampanje provesti i za druge studijske programe.

Dobitnica prve promo majice
Dobitnica prve promo majice

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari