Puni brodovi najveći su razlog za zadovoljstvo
Jadrolinija, žila kucavica hrvatskog dijela jadranske obale, već više od sedam desetljeća ima nezamjenjivu ulogu u životu stanovnika otoka i primorskih gradova, u njihovoj povezanosti s kopnom te razvoju gospodarstva i turizma.
Osim svoje važne pozicije u životima lokalnog stanovništva, Jadrolinija posjetiteljima iz cijelog svijeta otvara put prema ljepotama jadranske obale te tako aktivno sudjeluje u kreiranju hrvatske turističke ponude. Jadrolinija je i za vrijeme epidemije nastavila biti veza o kojoj ovise brojni otočani, što zbog prijevoza osnovnih životnih potrepština i medicinske pomoći, što zbog svakodnevnog redovitog prijevoza na kopno.
Najveći izazov korona krize i čitave 2020. bio je smanjen promet i ograničenja koja su posebno utjecala na sektore turizma i prijevoza. Ljeto 2021. godine i povećanje prometa međutim, donijeli su mnoštvo razloga za optimizam.
U lipnju 2021. godine je na brodovima Jadrolinije prevezeno oko milijun putnika i 340.000 vozila, što je u usporedbi s 2020. godinom povećanje od 30%, a u odnosu na rekordnu 2019. godinu riječ je o 75% ostvarenog prometa. U srpnju 2021. godine je prevezeno preko 2 milijuna putnika i 590.000 vozila, što je također 30% bolji promet nego 2020. godine. Kada ovaj rezultat uspoređujemo s 2019. godinom riječ je oko 80% ostvarenog prometa.
Prioritet prilikom svake plovidbe ostaje sigurnost posade i putnika. S tim je ciljem Jadrolinija od početka epidemije uložila značajna sredstva u nabavku zaštitne opreme te poduzela mjere zaštite na brodovima i na prodajnim mjestima.
Velik trud uložen je od strane svih djelatnika Jadrolinije, od posada, prodajnog osoblja do djelatnika u podršci kako bi se cjelokupno poslovanje prilagodilo „novom normalnom“ i time omogućio siguran prijevoz putnika. Ovaj je trud prepoznat i okrunjen nacionalnom oznakom Stay Safe in Croatia, projektom koji se provodi pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta te Hrvatske turističke zajednice. Također, Jadrolinija je prepoznala važnost cijepljenja djelatnika kao najbolju mjeru za očuvanje zdravlja i za stvaranje osjećaja sigurnosti kod putnika.
Brojna flota i kvalitetne posade kao ključ uspjeha
Velik broj putnika i turista koji posjećuju hrvatske otoke znače naravno i povremene gužve, no Jadrolinija na to odgovara prilagodbom stanju na terenu.
Na svim linijama duž Jadrana plovi se prema redu plovidbe prilagođenom visokoj sezoni, s povećanim brojem dnevnih putovanja, a sukladno procjeni situacije i prilivu vozila se odlučuje o uvođenju dodatnih putovanja. Na pojedinim posebno frekventnim linijama plovi se konstantno, neovisno o redu plovidbe. Brodovi Jadrolinije naprave preko 2 500 izvanrednih putovanja godišnje kao odgovor na trenutne situacije i potražnju u razdobljima visoke sezone.
Za ovako veliku učestalost putovanja potrebna je velika i raznolika flota, pa tako Jadrolinijina flota broji 55 brodova, ukupnoga kapaciteta oko 4000 vozila te oko 30 000 putnika. Ulaganje u razvoj flote od posebne je važnosti za brodara, pa tako od 2017. Godine floti je priključeno 5 novih brodova – trajekti Faros, Ugljan, Lošinj i Otok Pašman te katamaran Jelena.
Modernizacija temeljena na osluškivanju potreba putnika
Osluškujući potrebe svojih putnika, Jadrolinija neprestano pronalazi načine za povećanje kvalitete svojih usluga. Tu je rezervacija mjesta na trajektu, usluga koja se iz godine u godinu razvija dodavanjem trajektnih linija na kojima je booking omogućen. Također, radi se na digitalizaciji poslovanja, što internih procesa, što usluga usmjerenih prema putnicima.
Također, pronalaze se način za bolju komunikaciju s korisnicima usluga, pa je Jadrolinija tako od 2021. godine prisutna na Instagramu, Twitteru, LinkedInu i You Tube-u.
U srpnju je putem društvenih mreža predstavljen novi vizualni identitet maskote Jadrolinije, dobrodušnog i pouzdanog Barbe. Nakon virtualne premijere, Barba je i oživio te razveselio putnike u splitskoj trajektnoj luci.
“Raduje nas otkriti što nas iduće čeka.“, poručuju iz Jadrolinije.