Radovi na najskupljoj cesti u Hrvatskoj idu prema planu. Pogledajte videoprilog!
Na cesti D403 trenutno traju radovi na izgradnji vijadukta Piopi, kružnog raskrižja na čvoru Škurinje te se probijaju interventni izlazi u tunelu Podmurvice. Sve bi trebalo biti gotovo za godinu dana.
Na najskupljoj cesti u Hrvatskoj, cesti D403, trenutno radi 200-tinjak radnika.
“Trenutno se na cesti radi, znači u čvoru Škurinje, kružno raskrižje, sad je već, dosta dobro se formirao, taj plato. Tunel, sada je kompletno velika cijev iskopana i prva i druga faza, i sad se trenutno kopaju interventni izlazi.”, otkriva predstavnik Hrvatskih cesta Martin Abramović za Kanal Ri.
Riječ je o završnoj, trećoj fazi radova
“Iza mene se nalazi vijadukt Piopi na kojem trenutno traju radovi. On će biti dug 350 metara a njegova konstrukcija trebala bi biti gotova u 11. mjesecu.”
Najduži je to vijadukt ove državne ceste.
“Ima 10 raspona od kojih je 6 trenutno gotovo, sad se postavlja oplata za sedmi raspon.”, kaže Martin Abramović.
S obzirom da se gradnja ceste odvija u središtu grada, dio se građana uz buduću prometnicu žali na buku. Pogotovo blizu tunela Podmurvice.
“Broj pritužbi se smanjio, međutim još uvijek se građani javljaju i neugoda je prisutna zbog toga jer se dovršavaju interventni izlazi zbog kojih je potrebno minirati stijenu. I naravno izgradnja te odvodnje koja je unutar tunela i dorađivanje iskopa miniranjem. To će građani još neko vrijeme osjetiti.”, kaže predstavnik Hrvatskih cesta.
Ukupna vrijednost radova iznosi 456 milijuna kuna
S obzirom kako cesta ima tri kilometara, financije govore o kompleksnosti projekta.
“Većina ceste nalazi se u križnim raskrižjima, na dva vijadukta, u jednom tunelu od 1200 metara, podvožnjak ispod pruge koji je izazito zahtjevan.”, dodaje predstavnik Hrvatskih cesta Martin Abramović.
Cesta D 403 trebala bi biti gotova u lipnju 2023. godine. Povezat će čvor Škurinje na riječkoj zaobilaznici i zapadni dio luke Rijeka – kontejnerski terminal Zagrebačka obala, donosi Kanal Ri.