Prigodnom svečanosti obilježeno je otvorenje novoizgrađenih 25 metara operativne obale sa šetnicom u Mošćeničkoj Dragi, što je zajednički projekt Županijska lučke uprave Opatija-Lovran-Mošćenička Draga i Općine Mošćenička Draga
Ukupna vrijednost investicije je 11,7 milijuna kuna, a projekt su financirali Primorsko-goranska županija s 2.450.000,00 kuna, Općina u iznosu od 1.125.000,00 kuna te Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture u visini od 6.500.000,00 kuna. Preostali iznos osigurala je ŽLU vlastitim sredstvima.
“Ovo je najveće ulaganje u pomorsko dobro od kad postoji Mošćenička Draga. S ovim projektom cijela vizura mjesta dobila je novu dimenziju, podignuta je kvaliteta turističke ponude, ali i kvaliteta života lokalnog stanovništva. U drugoj fazi projekta plan je izgradnja lukobrana što je financijski zahtjevniji projekt i kandidirat ćemo ga za sredstva EU fondova“, rekao je župan Zlatko Komadina.
Zadovoljstvo realizacijom ove velike investicije izrazio je načelnik Općine Rikardo Staraj. Istaknuo je da nova operativna obala nije samo važna zbog ribarstva i turističke namjene nego je to jedan novi trg i produljenje starog na kojem se održavaju sve veće manifestacije u Mošćeničkoj Dragi.
“Sada možemo očekivati i veće koncerte i veće brodove. Tu je naravno i nova šetnica koja je zapravo nastavak za naše daljnje projekte kako bi rasteretili sam centar mjesta“, rekao je Staraj.
Državni tajnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Josip Bilaver čestitao je na uspješnoj realizaciji projekta koji jako puno znači za Mošćeničku Dragu, a kojeg je financijski podržalo i resorno Ministarstvo. Rekao je da se u ovom trenutku na cijeloj obali realiziraju 1,3 milijarde kuna vrijedni projekti i s pravom se ističe kako se događa prava renesansa na pomorskom dobru.
Ravnatelj ŽLU i novoizabrani opatijski gradonačelnik Fernando Kirigin podsjetio je da su radovi krenuli u 9 mjesecu 2019. godine.
„Investicijom smo produžili obalu za 25 metara čime smo dobili ukupno 745 četvornih metara operativno površine koja će se koristiti za izvlačenje plovila, uređivanje i popratne sadržaje. Nakon ove prve faze uređenja slijedi II. faza projektiranja kojom bi zatvorili zaljev i dobili jednu lijepu luku koja bi imala i svoj ribarski dio,“ naglasio je Kirigin.