Čini se da se čitateljima isplati reagirati u medijima jer ipak, eto, dolazi do određenih pomaka!
Na stolovima na terasi opatijske kavane Wagner osvanuli su cjenici, i to – kako bilježe i naše fotografije – baš na svakom stolu!
Prije nekoliko dana objavili smo reagiranje čitatelja Riportala koji je ostao zatečen i šokiran visinom iznosa na računu za konzumaciju koji je mu je ispostavljen na terasi opatijske kavane Wagner. Iznos je bio 517 kuna.
Kavana Wagner inače je dio hotela s pet zvijezdica Milenij i dio je grupacije Amadria Park. Riječ je o reprezentativnoj lokaciji u samom srcu Opatije, no našem čitatelju ipak se iznos računa učinio previsokom – 517 kuna – za dva sendviča 240 kuna, tri kroasana 90 kuna, dva cappuccina 76 kuna…
“A gdje su cjenici?”
No čitatelja Riportala čak i više od samih cijena zaboljela je činjenica, kako kaže, da na stolovima na terasi nije bilo cjenika jer bi se tada jednostavnim uvidom u cijene prozivoda i usluge mogao odlučiti hoće li na terasi konzumirati uslugu ili neće.
“Kavana je malo izdvojena od hotela i po ničemu se ne izdvaja od drugih kavana u Opatiji. Zato ne vidim neki poseban razlog ili posebnu ponudu na temelju koje bi ovako ‘derali’ ljude. Na stolovima nema cjenika, što možete vidjeti i na fotografijama koje vam šaljem”, opisao je situaciju u nedjelju prijepodne čitatelj Riportala. Dodao je da bi sigurno ustao i napustio lokal da je znao kolike su cijene.
Doista, na fotografijama čitatelja se lijepo vidi kako baš niti na jednom stolu na terasi kavane Wagner nije bilo cjenika.
Nasuprot, tome, danas je, provjerila je ekipa Riportala, na baš svakom stolu na terasi kavane Wagner vidljivo istaknut cjenik s cijenama svih proizvoda i usluga koje se nude. Moramo istaknuti i to da u vrijeme našeg posjeta, oko podneva, na terasi nije bilo gotoov nikoga, što ne ide u prilog onima koji tvrde da je “unatoč takvim cijenama terasa Wagnera uvijek puna”.
Tvrde da su cjenici istaknuti
Na pitanje portala Net.hr o (ne)istaknutim cjeniima na stolovima kavane Wagner, stigao je odgovor:
“U objektu kavane Wagner vidno su istaknute cijene ugostiteljskih usluga. Uz navedeno, važeći cjenici ugostiteljskih usluga stavljeni su na raspolaganje gostima u dovoljnom broju primjeraka. Također, naše osoblje gostima je uvijek na raspolaganju za sve potrebne informacije”, odgovorila je generalna direktorica Ela Komlen.
Ne preostaje nam drugo nego zaključiti da se građanima, čini se, itekako isplati reagirati u medijima na pojedine propuste ili možebitni ‘lov u mutnom’, jer ipak, eto, dolazi do određenih pomaka!
Hrvatska udruga za zaštitu potrošača: “Provjerite!”
“Svaki trgovac bi trebao imati izloženu cijenu svojih proizvoda i usluga pa bi tako na svakom stolu trebao obavezno biti cjenik i to pisan takvim slovima i brojkama da ga prosječan čovjek vidi pročitati i bez optičkih pomagala. Neki su se dosjetili jadu pa su na stol zalijepili računalne kodove pa neka potrošači čitaju, posebno oni koji nemaju pametne mobitele”, komentirao je situaciju kojoj i sami možemo svjedočiti u sve većem broju ugostiteljskih objekata za Net.hr Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.
“Mišljenja smo da bi u slučaju nedostatka cjenika državni inspektori imali što reći”, kaže Lončar te savjetuje građanima kako prevenirati ovakva neugodna iskustva:
“Gosti svakako trebaju prije narudžbe tražiti cjenik kako bi prvenstveno vidjeli ponudu, a onda i cijene, kako im se ne bi dogodilo da plate više nego što smatraju da proizvod vrijedi. Ako nema cjenika, to treba prijaviti državnim inspektorima, a kada gosti imaju informaciju da netko želi na brzinu zaraditi velik novac, neka izbjegavaju njegovu trgovinu, restoran, kafić jer za svoj novac mogu kupovati gdje žele”, savjetuje Lončar napominjući kako bi se dosta postiglo i kada bi se moglo vidjeti po kojoj cijeni trgovci nabavljaju proizvode te koliko ih skuplje prodaju.