Najljepše je uređen izlog LaVie Photo Atelier, drugo mjesto dijele nedavno otvoreni salon MJP Beauty Boutique i trgovina Krié Design, dok je na trećem mjestu Kavana Strauss hotela Palace-Bellevue.
Najljepši Advent uz more i ove je godine Opatiju ogrnuo najsvečanijim ruhom, a blagdanska atmosfera zavladala je gradom.
Jedinstvenu kulisu stvorile su brojne pomno osmišljene dekoracije na javnim površinama, opatijskim spomenicima, kulturnim i povijesnim monumentima, kavanama, restoranima i hotelima, ali i u izlozima koji svojim blagdanskim uređenjem doprinose jedinstvenom doživljaju posjetitelja opatijske adventske bajke.
Turistička zajednica grada Opatija i ove je godine nagradila najljepše uređene izloge, a ukupni fond nagrada iznosi 1.000 eura.
Nagrađeni
Tročlano povjerenstvo, koje su činile umjetnica i profesorica na APURI izv. prof. mr. art. Melinda Kostelac, novinarka Elena Vidović i djelatnica Turističke zajednice grada Opatija Mateja Zgodić, obišlo je i razgledalo više od 130 poslovnih prostora u centru Opatije. Ocjenjivali su uređenje izloga, pri čemu je okosnicu činilo pet kriterija: originalnost i kreativnost u načinu predstavljanja proizvoda, originalnost i kreativnost u uporabi dekorativnih elemenata, originalnost i kreativnost u uporabi novih i tradicionalnih dizajnerskih dostignuća, estetski sklad i blagdanski ugođaj.
Najviše ocjene ove je godine zaslužio fotografski studio LaVie Photo Atelier.
Drugo mjesto dijele kozmetički i frizerski salon MJP Beauty Boutique i butik Krié Design, dok je treće mjesto pripalo Kavani Strauss u hotelu Palace-Bellevue opatijskog Liburnia Hotels & Villas.
Najljepši izlog TZ grada Opatija nagradila je s 500 eura, drugoplasirani su podijelili nagradu u iznosu od 300 eura, dok je za treće mjesto nagrađenom pripalo 200 eura.
U uređenje Opatije uložen velik trud
“I ove su godine djelatnici Turističke zajednice grada Opatija uložili velik trud u uređenje parkova, trgova, ulica i šetališta, a svaku pohvalu zaslužuju i opatijski gospodarstvenici koji iz godine u godinu pokazuju inicijativu i kreativnost u uljepšavanju svojih poslovnih prostora.
Uz kavane, restorane i druge ugostiteljske objekte, uljepšavanju Opatije svake se godine pridružuju i brojne trgovine, saloni, ateljei, agencije, optike i ostali poduzetnici, stvarajući jedinstvenu atmosferu koja poziva na uživanje!
Advent u Opatiji svake godine raste u svom značaju, programu i broju lokacija, a ovaj prosinac bit će nam poseban i po tome što dočekujemo godinu u kojoj Opatija, kolijevka hrvatskog turizma, obilježava 180 godina turizma. Stoga nas posebno veseli što se i ove godine velik broj gospodarstvenika uključio u blagdansku atmosferu i tako dao svoj doprinos u stvaranju jedinstvenog ugođaja po kojem Advent u Opatiji postaje poznat u Hrvatskoj i inozemstvu”, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić čestitavši nagrađenima i zahvalivši svima na doprinosu blagdanskoj atmosferi.