NEUGODNO ISKUSTVO MLADIH RIJEČANA: Turistička „agencija za mlade“ upropastila im novogodišnji doček i ispraznila novčanike!

Problemi s četverodnevnim izletom na doček Nove godine počeli su već u autobusu prilikom polaska iz Rijeke, i otada nisu prestajali sve do povratka

Kako opljačkati mlade ponudom za doček Nove godine u Beogradu, odnosno „all inclusive“ ponudom četverodnevnog izleta – zna to skupina mladih Riječana jer su sve, nažalost, iskusili na svojoj koži! Oni su se odlučili prihvatiti ponudu zagrebačke turističke agencije „Collegium putovanja“ i u njenoj riječkoj poslovnici uplatiti iznos za četverodnevno putovanje. (Reagiranje putničke agencije na ove tvrdnje možete pročitati u zasebnoj objavi OVDJE).

„Nova godina je, svatko od nas želi ju provesti na najbolji mogući način. Tražili smo mjesta, tražili smo agencije, tražili smo najbolje moguće ponude – žejeli smo vidjeti što više i što kvalitetnije se provesti. Izabrali smo agenciju Collegium – iako nije bio najisplativija opcija, učinila nam se najboljom: cijena aranžmana bila je 1190kn po osobi za gotovinu a 1260kn za kartično plaćanje + 75kn po osobi za prijavninu. U početku bili smo oduševljeni, djevojka iz agencije objasnila nam je sve što je u ponudi, dala nam i nekoliko letaka i jedva smo čekali krenuti na to nama savršeno putovanje.“, govori nam jedna od sudionica putovanja, Kim Buneta.

Međutim, „putovanje iz snova“ spotaknulo se već na prvom koraku – zauzimanju sjedala u autobusu!

„ Polazak nije bio 28. kao što je pisalo na letku i u svim najavama, već 29. u 2 sata ujutro. I tu su već počeli problemi. Na bus listama koje smo primili na mail pisali su brojevi sjedala i pored njih imena putnika. Zdrav razum mi govori da brojevi koji su pored imena označavaju brojeve sjedala, kako bi svi koji su rezervirali zajedno, sjedili zajedno. No to je samo moja logika ali ne i logika organizatora putovanja – Collegiuma. I tako dolazimo moj dečko i ja i ne možemo sjesti zajedno?! Ostala su samo sjedala po jedno mjesto, a normalno da se nitko ne želi odvojiti od svog društva. Na svu sreću, nakon što je napravljena scena, problem je uskoro riješen.“, govori nam Kim Buneta.

No i po dolasku u Beograd nastavilo se sa „šlampavom“ organizacijom izleta i nizom propusta, mišljenje je i drugih sudionika izleta (Nika Deša, Ema Kostelić, Ivan Škara, Marino Paškvan).

„Kada smo stigli u Beograd nekoliko osoba išlo je u Kuću cvijeća no velika većina izletnika nije pa smo gubili vrijeme lutajući naokolo što je po meni isto tako krivica organizatora – kako je moguće pustiti 50 ljudi da se sami snalaze prvi dan na nepoznatom odredištu? Pored toga, vozači su kasnili s dolaskom po nas sat vremena…

beograd

Osoblje hotela dočekalo nas je vrlo ljubazno i profesionalno, no i na popodnevnom obilasku grada uvjerili smo se u neprofesionalnost organizatora. Voditeljica izleta (ne bih ju nazvala turističkim vodičem). Povela nas je u centar grada, no ona sama gotovo da nije znala u koji grad smo došli?! Nije znala apsolutno ništa o vremenu i prostoru, gdje se što nalazi – samo smo hodali i ispitivali prolaznike. Užas!“, s nelagodom se prisjeća Kim Buneta.

Problemi su nastavljeni i navečer.

„ Tu večer (29.12.) platili smo organizirani izlazak na splav (15€ za dva dana, a rečeno nam je da se to neće plaćati). Prva iritantna činjenica je bila ta da smo autobusom tražili splav sat i pol a bio je udaljen od hotela 10 minuta – nitko od voditelja nije imao pojma gdje je to! No još je veće iznenađenje bilo to što su na splavi prestali s posluživanjem gostiju u 2 sata ujutro – upalila su se svjetla, i tu je bio kraj našoj zabavi. Razočaranje veliko, očekivali smo puno više! Naravno, vraćali smo se taksijem (koji nas je također opljačkao), iako nam je pri plaćanju putovanja bilo rečeno da ukoliko idemo na izlete organizirane od strane agencije da se prijevoz neće dodatno plaćati. Uz to, tu prvu večer naša „voditeljica“ je i izgubila mobitel (ptetpostavljam zbog alkoholiziranosti) pa je tu bio kraj našoj komunikaciji“, prisjeća se Kim Buneta.

„Sljedeći dan išli smo u razgledavanje sa pravim vodičem, djevojkom Marijom iz Beograda koja je bar donijela nešto lijepo organizaciji ovog putovanja. Opet problem, do grada smo stigli busom, a za povratak – znate kako se kaže – „snađi se druže“. Navečer, opet idemo u organizirani izlazak, u restoran Stadion Hall koji inače služi i kao sala za vjenčanja do kojeg smo se opet vozili sat i 20 minuta iako je bio udaljen – 7 minuta od hotela! Saznajemo i da su oni izletnici koji su ranije išli u Muzej ratnoga zrakoplovstva platili cijenu od 13€, a na stranici Muzeja piše cijena razgledavanja – 5€! Malo smiješno?!“.

No najveće razočaranje riječkim izletnicima bio je sam doček Nove godine:

„Stigla je i Stara godina.. platili smo „all inclusive“ doček na splav-restoranu „Kruna na Lukasu“ po cijeni od 45€, iako je na stranici splav-restorana jasno pisalo da je cijena dočeka – 35€?! Na naš upit, voditeljica je krenula s nemuštim objašnjenjima o nekakvom piću dobrodošlice (pa platili smo all inclusive?!) Hrana je bila loša, dobili smo bocu whiskeya, no novu smo morali – platiti…

No šokovi za riječke izletnike nisu prestajali ni u novoj godini:

„Odjavili smo se iz hotela, krenuli prema Rijeci, a u autobusu nas voditeljica traži 3€ po osobi – za boravišne pristojbe! A mi već u Hrvatskoj, kilometrima daleko od hotela u kojem smo odsjeli i države u kojoj smo boravili. Platili smo, što ćemo. No ni to nije sve – mi gladni, krenuli iz Beograda u 12 sati, onako umorni čekamo prvu stanicu da pojedemo nešto. No nismo stali sve do 18 sati, i to na najskupljoj mogućoj destinaciji. Eto, to je rezime izleta za koji je zaslužna agencija Collegium, takozvana „agencija za mlade“…“ zaključuje svoj sjećanje na putovanje koje im je pokvarilo ulazak u novu godinu Riječanka Kim Buneta i na kraju dodaje:

„Odlučili smo se na ovakav javni istup jer ne želimo da još netko doživi slično putovanje koje je trebalo biti san snova, a ubrzo se pretvorilo u krajnje neugodno iskustvo pogibeljno i za novčanike putnika!“

Kako smo ovaj tekst objavili na neradni dan, početkom radnog tjedna kontaktirat ćemo i agenciju „Collegium putovanja“ da nam kažu kako je moguće imati ovoliko nesporazuma s putnicima u tek nekoliko dana trajanja izleta. Reagiranje putničke agencije na ove tvrdnje možete pročitati u zasebnoj objavi OVDJE.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari