NEVJEROJATNO! Mobbing nad kasnim kupcima u riječkom Lidlu!?

Foto: Pixsell

U vremenima dok se trgovački lanci na sve načine bore da pridobiju i zadrže kupce, u Lidlu na Škurinjama kupaca kao da se žele riješiti!?

Čitatelj portala Riječanin (podaci poznati redakciji) javio nam se s pričom koja u vrijeme bitke za kupce i dohodak zvuči bizarno, no kupac se kune kako je posve istinita. Riječ je, po njemu, o “perfidnom pritisku”, kaže on i “mobbingu”, nad kupcima koji u Lidl dođu nešto prije 22 sata.

Lidl na Škurinjama radi do 22 sata, i to vjerojatno podrazumijeva i to da kupci mogu doći u posljednji tren, kupiti sitnice koje im trebaju i u razumnom roku platiti robu i izaći iz trgovine. Međutim, ne i u Lidlu u Škurinjama“, započinje svoju priču naš čitatelj.

Poslije radnog dana u 21.45 došao sam u Lidl na Škurinjama, kupio sitnice za doma, nešto za večeru, voće na akciji, sladolede koje su djeca željno iščekivala i još par sitnica. Točno u 21.55, gledao sam na sat zbog djece kako bih stigao na vrijeme prije no što odu spavati, stao sam u red od nekih 20-tak metara! Na moje veliko čuđenje radila je samo jedna blagajna , iako ih je u Lidlu 5 ili 6, ne znam ni sam. Ostale djelatnice, uključujući šeficu smjene, radile su neke druge poslove – popisivale robu, jedna je u kutiju spremala stvari očigledno za doma jer ju je stavila na pult, ostale su također nekakvim poslovima prolazile kroz trgovinu, no nijedna nije krenula tamo gdje je trebala- na blagajnu, pomoći svojoj očito nevještoj kolegici-početnici koja je nekoliko puta zvala šeficu smjene zbog povrata robe” , priča naš čitatelj i nastavlja.

Čekao sam 15 minuta, bilo je već 22.11 sati a red se nije ni prepolovio. Upitao sam u šali, dobroćudnim glasom, jednu djelatnicu koja je slagala robu: “Zar vam nije bolje pustiti nas van, kupce, pa da onda u miru završite sve što još imate?”; na što sam dobio više nego osoran odgovor povišenim glasom: “Ako vam se ne sviđa, ostavite stvari i odite van!”. Jednu minutu stajao sam u šoku, bilo je još sigurno 7-8 kupaca u redu ispred mene i bilo je 22.15. Učinio sam upravo to što je djelatnica rekla: iskrcao sam sve stvari iz nosiljke na pult i uz pozdrav napustio Lidl u koji se siguno više nikada neću vratiti“, priča ogorčeni čitatelj koji je tako izgubio pola sata u Lidlu zbog sladoleda i par sitnica ali na kraju otišao neobavljene kupovine.

Za zaključak cijele priče još je dodao:

Znate što, ja znam da tim djelatnicama nije lako. Cijelu smjenu vjerojatno ne staju od posla, ali tim mi je čudniji ovaj potez kojeg bi nazvao mobbingom kupaca, jer kupci nisu krivi za to. I ja sam radio cijeli dan, i to bez klime kakvu imaju u trgovini, a ako su one ljute što rade do 22 sata i što mnogi kupci dolaze u zadnji čas, onda se to mora riješiti na neki drugi način a ne da se kupce NAMJERNO zadržava u trgovini do 22.15, a bogzna koliko još i dulje jer njih 5-6 ostavljaju jednu kolegicu-početnicu da riješi red kupaca od 20 metara. I na kraju krajeva, zar nisu čule onu svetu trgovačku – “kupac je uvijek u pravu”?! Došao kupac u 8.00 ili u 21.55, mora očekivati i dobiti jednako efikasnu uslugu kao i u podne“, završava priču naš čitatelj koji želi još jednom istaknuti – za njega Lidl više ne postoji.

O ovom slučaju poslali smo i upit press odjelu tvrtke Lidl Hrvatska. Poslali smo im i upit o radnom vremenu poslovnica i djelatnika, o politici tvrtke prema “kasnim kupcima” te naknada djelatnicima za eventualan prekovremeni rad. Njihov odgovor možete pročitatI OVDJE: Lidl: “Svaki kupac treba dobiti uslugu jednake kvalitete unutar radnog vremena trgovine!”

VIDEO DANA: