Odličan turistički siječanj u Opatiji, čak 18% više noćenja nego prošle godine

Photo:Goran Kovacic/PIXSELL

Nakon uspješnog Adventa u Opatiji, odlični turistički rezultati ostvareni su i tijekom siječnja 2020. godine  – domaći i strani gosti odabrali su Opatiju za svoj odmor što potvrđuju i rezultati turističkog prometa.

U navedenom razdoblju ostvaren je značajan rast broja posjetitelja i noćenja. Naime, proteklog mjeseca na području TZ grada Opatije boravilo je više od 12 tisuća gostiju (povećanje od 25%) koji su brojkom od preko 28 tisuća noćenja ostvarili 18% više noćenja u odnosu na siječanj protekle godine. U ukupnom broju noćenja, strani gosti ostvarili su 18 tisuća noćenja i time zabilježili povećanje od 14% u odnosu na isto razdoblje protekle godine.

Domaći gosti ostvarili su preko 5 tisuća dolazaka (povećanje od 50%) i gotovo 11 tisuća noćenja (povećanje od 26%). Gosti s austrijskog tržišta ostvarili su povećanje od 37% u broju dolazaka (1,1 tisuća dolazaka) te povećanje od 31% u broju noćenja (skoro 5 tisuća noćenja). Najveće povećanje u broju dolazaka (1,7 tisuća dolazaka i povećanje od 78%) i noćenja (3,6 tisuća noćenja i povećanje od 63%) ostvarili su gosti iz susjedne Slovenije.

Hotelski smještaj bilježi najveći udio u turističkom prometu sa preko 11 tisuća dolazaka i  povećanje od 26% te 24 tisuće noćenja i povećanje od 20%. U privatnom smještaju ostvareno je 13,4% ukupnog turističkog prometa, odnosno 4 tisuće noćenja (porast od 6%).

Prema podacima TZ Kvarnera za siječanj, i u dolascima i u broju noćenja Opatija se nalazi na prvom mjestu s udjelom od 45% u ukupnim dolascima te 28,4% u ukupnim noćenjima na Kvarneru.

I na razini Hrvatske, prema podacima Hrvatske turističke zajednice, Opatija se svrstala među najuspješnije destinacije, sa trećim mjestom u hotelskom turističkom smještaju, nakon Zagreba i Rovinja te sa četvrtim mjestom u ukupnom turističkom prometu.

 „Izuzetno smo zadovoljni da je i u siječnju nastavljen rast turističkog prometa u Opatiji.  Bilježimo povećanje dolazaka od 25% i noćenja od 18% te odličnu hotelsku popunjenost, a nadolazeća događanja od kojih svakako treba izdvojiti karnevalska dodatno će doprinijeti atraktivnosti destinacije i tijekom veljače. Proljetni mjeseci tradicionalno su u znaku wellnessa i zdravlja, po čemu je Opatija i prepoznatljiva te vjerujemo da će se uzlazni trend turističkih pokazatelja nastaviti“, istaknula je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatije.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari