BRAVO

Opatija je danas premašila ukupan broj prošlogodišnjih noćenja

Zahvaljujući sezonskim rezultatima koji su nadmašili očekivanja, Opatija je ove godine ostvarila rast od 35 posto u odnosu na prošlu godinu. 

Opatija je danas premašila ukupan broj noćenja ostvarenih u 2020. godini. Od 1. siječnja do 20. kolovoza tako je ostvareno ukupno 494.605 noćenja na području čitavog grada, što je povećanje od 35 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U usporedbi s 2019. godinom, rekordnom za opatijski turizam, dosadašnji dio 2021. godine na razini je 60 posto istog razdoblja pretprošle godine.

U kolovozu je dosad Opatija zabilježila 139.572 noćenja, što je rast od 34 posto u usporedbi s prvih 20 dana istog mjeseca prošle godine. Pritom su 94 posto noćenja ostvarili strani državljani, najvećim dijelom s područja Njemačke, Austrije i Mađarske. Konkretno, Nijemci su ostvarili 46.000 noćenje što je 46 posto više nego 2020. godine, Austrijanci 20.600 noćenja uz rast od čak 99 posto u odnosu na prošlu godinu, dok su Mađari ostvarili 10.500 noćenja s rastom od 32 posto. Domaći gosti na četvrtom su mjestu po zastupljenosti, a ostvarili su 8.600 noćenja.

Polovica svih noćenja ostvarena je u hotelima, koji bilježe 47-postotni rast. Privatni smještaj zaslužan je za 46 posto kolovoških noćenja, dok preostalih 4 posto otpada na nekomercijalni smještaj.

– Rezultat koji je Opatija ostvarila u dosadašnjem dijelu sezone nadmašuje očekivanja, posebice ako i posezona bude u skladu s najavama koje trenutačno postoje, što će u velikoj mjeri ovisiti o epidemiološkoj situaciji u destinaciji, ali i emitivnim turističkim tržištima. Iako je ova godina izazovna i neizvjesna, Opatija se dobro pripremila i spremno dočekala svoje goste i u turističkom ali i sigurnosnom pogledu. Hotelski i privatni smještaj visoke kategorije izrazito su traženi ove sezone pa se tako ovog kolovoza ne može naći slobodna vila s bazenom ili soba u hotelu a veseli da su i rujanski kapaciteti u ovoj kategoriji rasprodani unaprijed. Posjećenost grada je odlična baš kao i vanpansionska potrošnja. Ulaganje u podizanje kvalitete usluge svakako se pokazalo opravdanim i u hotelskom i u privatnom smještaju.

Tijekom čitave godine ostvarili smo kvalitetnu komunikaciju s našim vjernim gostima, kao i onima koji dosad nisu posjetili naš grad te ponudili pregršt razloga za dolazak u Opatiju kao atraktivnu, zanimljivu, ali i – prije svega – sigurnu destinaciju. Opatija je zbog toga prepoznata kao jedno od ključnih odredišta na Jadranu, koja svojim gostima može ponuditi ne samo plaže i more, već i dugu tradiciju zdravstvenog turizma, kvalitetne wellness & spa centre, vrhunsku gastronomiju, široku lepezu sadržaja za aktivan odmor i boravak u prirodi te brojna događanja organizirana u skladu s epidemiološkim mjerama.

U suradnji s brojnim subjektima iz turističkog sektora proteklo smo razdoblje radili na kreiranju novih turističkih proizvoda i doživljaja prilagođenih epidemiološkoj situaciji i novim navikama gostiju, a veseli nas da su gosti to prepoznali i pozitivno reagirali na činjenicu da Opatija doista pruža sve što im je potrebno za savršeni odmor, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari