OPATIJA BAJNA

OPATIJA U prva dva mjeseca 2022. godine ostvareno 21 % više noćenja u odnosu na rekordnu 2019. g.

Izvrsni turistički rezultati Opatije, nakon siječnja koji je bio najuspješniji u 21. stoljeću, nastavili su se i u „mjesecu zaljubljenih“. Romantično uređena Opatija u valentinovskom duhu privukla je 14.413 gostiju koji su ostvarili 34.108 noćenja te tako „popravili“ rezultat iz rekordne 2019. godine.

U usporedbi s posljednjom pretpandemijskom godinom, u veljači 2022. godine ostvaren je rast od 11% u broju noćenja, dok u usporedbi s prošlom godinom taj rast iznosi visokih 141%. Najbrojniji su bili gosti iz Hrvatske, a slijede turisti iz Slovenije, Austrije, SAD-a, Italije i Njemačke. Pritom su opatijski gosti u veljači najčešće birali hotele za svoj odmor, stoga je 86% ukupnog broja noćenja ostvareno u hotelskom smještaju, 12% u privatnom smještaju, dok preostalih 2% otpada na nekomercijalni smještaj.

Sjajni rezultati iz veljače, kao i ranijih mjeseci, posljedica su snažnog pozicioniranja Opatije kao popularne cjelogodišnje destinacije, usporednom promocijom i prezentacijom turističke ponude na domaćim i stranim tržištima te organizacijom projekata kao što su Advent i mjesec ljubavi koji su postali snažan motiv dolaska gostiju.

Zahvaljujući novom rastu, Opatija je drugi mjesec zaredom bila najposjećenija destinacija na Kvarneru te među najposjećenijima u Hrvatskoj. Nastavljen je niz odličnih zimskih mjeseci, započet hvaljenim Adventom i novogodišnjim dočekom. Nakon rekordnog siječnja, veljača je dodatno „pojačala“ ukupne ovogodišnje rezultate, koji su 21% bolji nego u prva dva mjeseca 2019. godine te čak 156% posto bolja od istog razdoblja lani.

Tijekom siječnja i veljače, Opatiju je posjetilo ukupno 25.138 gostiju koji su ostvarili 66.148 noćenja. Najbrojniji su bili domaći gosti, a slijede Austrijanci te gosti iz SAD-a, Slovenije, Njemačke i Italije. Hotelski smještaj zaslužan je za 85 posto noćenja, privatni smještaj za 13 posto, dok je preostalih 2 posto ostvareno u nekomercijalnom smještaju.

– Opatija je turistički stasala kao popularna zimska destinacija, a sada valoriziramo i ostvarujemo njen potencijal za cjelogodišnji rad. Uz organizaciju dobro prihvaćenih programa i uređenje grada, Turistička zajednica provodi ciljane promotivne aktivnosti. Od početka godine Opatiju intenzivno promoviramo na stranim tržištima, posebice u segmentu potencijalnih gostiju visoke platežne moći za koji je osmišljena i realizirana zasebna oglasna kampanja. Kao zimsku destinaciju koja nudi bogatstvo raznolikosti i aktivnosti, poznatu po zdravstvenom turizmu, Opatiju smo promovirali na 5 tržišta – njemačkom, talijanskom, austrijskom, srpskom i slovenskom. Dodatno, kreirali smo zasebnu digitalnu kampanju uz pojačano „online“ i „offline“ oglašavanje na austrijskom tržištu, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

– Izvrsni rezultati ostvareni u prva dva mjeseca ove godine pokazuju da Opatija smjelo kroči ka svome cilju pozicioniranja kao jedna od vodećih hrvatskih cjelogodišnjih turističkih destinacija. Stoga me raduje činjenica da je odluka o održavanju manifestacija i događanja u prosincu, a kasnije i u veljači, koju sam donio unatoč pandemijskim uvjetima, bila ispravna. Opatija je i nastala kao zimska turistička destinacija i destinacija lječilišnog turizma te je takav smjer njenog daljnjeg razvoja potpuno logičan. S nadom u smirivanje pandemije kao i situacije u Ukrajini, vjerujem da će i predsezona, obzirom na promotivne aktivnosti i dosadašnje najave bookinga, biti bolja od prošlogodišnje. Opatija ostaje sigurna destinacija za naše goste, kazao je predsjednik TZ grada Opatije, gradonačelnik Fernando Kirigin.

Nakon blagdanski „okićenog“ siječnja i veljače posvećene Valentinovu, Opatija je ušla i u ožujak, mjesec u kojem tradicionalno započinje projekt „Opatija – oaza zdravlja i wellnessa“ promovirajući grad kao poznatu destinaciju zdravlja. Projekt inspiriran povijesnim naslijeđem Opatije koja je 4. ožujka 1889. godine proglašena carskim klimatskim lječilištem, tijekom razdoblja predsezone i posezone nudi gostima grada brojne aktivnosti i posebne ponude usmjerene na zdravlje. Usporedno s promotivnim kampanjama na domaćim i inozemnim tržištima usmjerenima na zdravlje i wellness, Turistička zajednica grada Opatije već je pokrenula i aktivnosti oko promocije Uskrsa u Opatiji.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari
Povezani sadržaj
Views Views