ODLIČAN REZULTAT

Opatija u siječnju ostvarila najbolji rezultat u posljednjih 20 godina; Jedna od najtraženijih destinacija u Hrvatskoj

Porast broja noćenja od 33% u odnosu na 2019. godinu Opatiju je pozicionirao u najuspješniju siječanjsku destinaciju na Kvarneru i jednu od najtraženijih u Hrvatskoj.

Odličnim rezultatom Opatija je otvorila novu turističku godinu. U siječnju je zabilježeno 10.700 dolazaka i 32 tisuće noćenja, što je najbolji siječanjski rezultat ostvaren u razdoblju nakon 2000. godine, odnosno u više od 20 godina. Na početku 2022. godine Opatija je bila najtraženija destinacija na Kvarneru i druga najuspješnija u Hrvatskoj, nakon Zagreba.

Sjajna je to najava i za cijelu 2022. godinu, koja bi mogla biti na tragu rekordne 2019. Naime, u usporedbi sa siječnjem posljednje „pretpandemijske“ godine, proteklog je mjeseca u Opatiji ostvareno čak 33 posto više noćenja.

Posebnu zaslugu za taj rast imaju domaći gosti, koji su upisali 14.165 noćenja, što je 68 posto više nego u siječnju 2019. godine. I kod stranih gostiju zabilježen je rast. Siječanjskih 17.808 noćenja inozemnih gostiju 14 je posto više nego u istom mjesecu 2019. Promatrano po tržištima radi se o gostima iz Austrije, SAD-a, Slovenije, Njemačke i Italije.

VIDEO DANA:

Hoteli su bili dominantan izbor smještaja kod gostiju koji su u Opatiji boravili u siječnju. Hotelski smještaj zbog toga ima udio od 85 posto u ukupnom broju noćenja. Obiteljski smještaj zastupljen je sa 13 posto, a na nekomercijalni smještaj otpada preostalih 2 posto noćenja.

Pojačani turistički promet u zimskim mjesecima svojevrsna je potvrda tradicije Opatije koja je svoj razvoj započela kao popularna zimska destinacija, ali i sve većeg utjecaja koji na planiranje odmora ima Najljepši Advent uz more, čiji se program dijelom održavao i u siječnju. I marketinške aktivnosti Turističke zajednice grada Opatije bile su usmjerene upravo na promociju Adventa i pozicioniranje „Kraljice Jadrana“ kao traženog odredišta u zimskim mjesecima. Dodatnu motivaciju za posjet Opatiji daje i stoljetna lječilišna tradicija, kao garancija sigurnosti gostiju u vremenu pandemije.

– U uvjerenju kako se „po jutru dan poznaje“, s veseljem i optimizmom gledamo u nastavak 2022. godine. Odlični siječanjski rezultati, koji su se nadovezali i na snažni prosinac, pokazali su kako je opravdan značajni trud uložen u planiranje, realizaciju i promociju Adventa, ali i promociju i ostalih brojnih prednosti koje Opatija nudi kao zimska destinacija. Pred nama je romantična veljača, mjesec ljubavi u kojem do izražaja ponovo dolazi opatijska tradicija i atmosfera. Za posjetitelje smo pripremili brojne sadržaje i prigodno uredili čitav grad, stoga se nadamo da će se pozitivan trend iz siječnja nastaviti i u veljači, ali i preliti na ostatak godine, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

– Zalažem se da se mnoge popularne manifestacije i događanja u Opatiji, koje su ujedno i razlog dolaska naših gostiju, održe unatoč pandemiji, uz pridržavanje zadanih mjera te da Opatija bude prepoznata kao cjelogodišnja turistička destinacija. Iznimno me raduje da smo na početku moga mandata ostvarili ovakav izuzetan uspjeh, što nam daje pravi razlog za optimizam na početku turističke 2022. godine, kazao je gradonačelnik Opatije Fernando Kirigin.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari