KONFERENCIJA ZA MEDIJE

Petra Mandić: Rijeka plus će biti ugašen, gradske firme idu u temeljitu reviziju!

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Petra Mandić, kandidatkinja Mosta za gradonačelnicu Rijeke, održala je konferenciju za medije na kojoj je najavila snažan zaokret u upravljanju gradskim firmama

S temom temeljite revizije i gašenja Rijeka plusa, Mandić je jasno poručila: dosta je rasipanja, uhljebljivanja i neučinkovitosti.

U svom uvodnom izlaganju istaknula je kako je njezin nulti prioritet osnivanje Odjela za učinkovitost Grada Rijeke – tijela koje će okupiti dokazane stručnjake i profesionalce iz Rijeke. “Takvih u Rijeci ima, ali ih je stara vlast godinama ignorirala i sprječavala u radu”, poručila je Mandić. Pod njezinim vodstvom, taj bi odjel provodio temeljitu reviziju poslovanja Grada i svih gradskih firmi, dubinski rezao nepotrebne troškove i aktivno zastupao interese Grada pred svim institucijama.

“Potrebni su oštri rezovi”

Govoreći o gradskim firmama, Mandić je istaknula kako nema prostora za “peglanje” postojećeg stanja, već su potrebni oštri rezovi. “Ja neću zamazivati oči građanima – planiram pomesti sve što je loše, viška i nepotrebno. A to je u prvom redu Rijeka plus i Željko Smojver”, istaknula je.

Dodala je kako je tvrtka Rijeka plus osnovana samo radi jednog čovjeka – Smojvera – i da nije opravdala svoje postojanje, već je postala nepotreban trošak za građane.

“Samo za ured uprave troši se novac za 12 plaća, a u odjelu za PR još 5. U isto vrijeme, od 4.900 radnih naloga koje su vodili 2023., njih 2.600 bilo je za Autotrolej, 2.200 za Čistoću, a samo 164 za same potrebe Rijeka plusa. Dakle, postoje jer od drugih firmi preuzimaju poslove – i to skuplje nego prije.”

Mandić je upozorila i na još jednu manipulaciju – dobit koju Rijeka plus ostvaruje zadržava za sebe, umjesto da se koristi za povećanje plaća radnicima Autotroleja i Čistoće. “A kako se onda pokrivaju troškovi? Tako da se građanima povećavaju računi Čistoće, prorjeđuju vozni redovi Autotroleja i poskupljuju karte. Most to neće dopustiti.”

Predstavila je i konkretan plan:

– Svi radnici koji rade na održavanju vozila bit će vraćeni u matične firme – Autotrolej i Čistoću
– Svi odjeli vezani uz promet i parking bit će prebačeni pod Autotrolej, čime će se ojačati kadrovski i financijski kapacitet našeg javnog prijevoznika
– Poslovanje tržnica bit će prebačeno u gradske sustave koji su dokazali da znaju raditi, za razliku od Rijeka plusa

Na kraju, Mandić je zaključila: “Racionalizacijom, rezanjem loših uprava i micanjem kadrova koji ne daju rezultate, doći ćemo do učinkovitijeg sustava, većih plaća za poštene radnike i boljeg, jeftinijeg života za građane Rijeke. Vrijeme je za red, rad i odgovornost – a ne za uhljebničke hobotnice koje sišu gradski proračun.”

Iz naše mreže
Preporučeno
Video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari