COVID POTVRDE

Pogledajte kako je u riječkom KBC-u protekao prvi dan od uvođenja obaveznih potvrda ili testiranja

Foto: Hrvoje Skočić, Riportal

Odmah po objavi Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja svih zaposlenika zdravstvenih ustanova na virus SARS-CoV-2, KBC Rijeka proveo je sve pripreme za njihovu učinkovitu primjenu.

Kako bi mjere stupile na snagu u ponedjeljak, 4. listopada, do kraja prošlog tjedna Ravnateljstvo je donijelo niz odluka i uputa kojima se omogućuju nesmetani radni procesi po pojedinim klinikama, zavodima i odjelima.

S obzirom na to, još u četvrtak, 30. listopada 2021. detaljno je po ustrojstvenim jedinicama utvrđeno stanje prema kojem velika većina od 3350 djelatnika KBC-a Rijeka ima važeće digitalne EU putovnice, dok se trebalo testirati 460 djelatnika. Za sve je osigurano inicijalno testiranje tijekom vikenda 2. i 3. listopada, kako bi KBC Rijeka u ponedjeljak 4. listopada 2021. osigurao nesmetan početak rada usklađen s nacionalnim uputama.

Testiranja su organizirana u dva dijagnostička centra – na Zavodu za mikrobiologiju na lokalitetu Rijeka i u dijagnostičkoj jedinici ispred OHBP-a Sušak. Svim radnicima po organizacijskim jedinicama utvrđeni su i fiksni trajni termini za kontinuirano testiranje dva puta tjedno.

Testiranju su u KBC-u za vrijeme vikenda pristupila 323 djelatnika, od kojih su pozitivna bila četiri, što je oko jedan posto ukupno testiranih, dok su se ostali djelatnici testirali na drugim punktovima.

Kontrola djelatnika koji po stanju od 30. listopada 2021. nisu imali EU digitalne putovnice provedena je u ponedjeljak ujutro, 4. listopada 2021., na početku radnog vremena od sedam sati ujutro po organizacijskim jedinicama, od ovlaštenih osoba poslodavca. Kontroli je nazočio državni tajnik i predsjednik UV-a KBC-a Rijeka, prim. dr. Željko Plazonić koji je od ravnatelja prof. dr. Alena Ružića i suradnika upoznat s ažuriranim podatcima vezanim uz provedbu mjera.

Foto: Hrvoje Skočić, Riportal

Ravnatelj riječkog KBC-a u ponedjeljak je rekao da sustav kontrole potvrda djeluje normalno, kao i sve djelatnosti bolnice.

“Danas smo ušli u normalno funkcioniranje bez ikakvih zastoja u radu te smo postigli cilj, a to je viši stupanj zaštite djelatnika i pacijenata, pri čemu su zaposlenici i ovog puta pokazali iznimno visok stupanj profesionalnosti i odgovornosti”, naglasio je Ružić.

Državni tajnik u Ministarstvu zdravstva i predsjednik Upravnog vijeća KBC-a Rijeka Željko Plazonić čestitao je medicinskom osoblju i ravnateljstvu na izvanredno organiziranom i na vrijeme uspostavljenom sustavu kontrole.

“Naš je osnovni motiv ostvariti maksimalnu sigurnost pacijenata i zadovoljstvo djelatnika, a na ovom primjeru to smo zorno pokazali”, rekao je. Istaknuo je da je u KBC došao jutros prije sedam sati te da nije bilo nikakvog prosvjeda i da se sve odvijalo kao i svakog drugog radnog dana.

Zbog provođenja mjera u KBC-u Rijeka detaljno je organizirano postupanje i svim organizacijskim jedinicama i zaposlenicima dostavljena je Provedbena uputa za COVID testiranja, pripremljena je potrebna informatička infrastruktura, izrađene detaljne upute, te su definirani termini testiranja za sve zaposlenike po organizacijskim jedinicama.

Za pacijente ostaju na snazi ranije mjere uz nekoliko izuzetaka poput potrebe posjedovanja EU COVID putovnice za pratnju na porodu.

Prema dostupnim informacijama zbog uvođenja novih mjera pojačan je i interes djelatnika za cijepljenje protiv koronavirusa, pa je u NZZJZ-u pristupio veći broj zdravstvenih radnika, njih 56, od kojih je većina zaposlena u KBC-u Rijeka.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari