1871
U Austriji donesen novi zakon o baždarenju brodova trgovačke mornarice. Registrirana tonaža se smanjila za oko 24 posto. Manje pristojbe ujedno su smanjile i neke troškove poslovanja.
1915
Talijanski parobrod Astrea potopljen je kod Taranta. Izgrađen je 1880 u Newcastleu, a kao Gundulić je plovio u floti dubrovačkih brodara.
1940
Parobrod Foscolo riječkog brodara Societa Anonima di Navigazione Tirrenia potopljen je greškom od njemačkih zrakoplova kod Zeebruggea dok je plovio iz Rotterdama za Antwerp i talijanske luke. U tom trenutku Italija još nije bila ušla u rat. Posada, sastavljena od riječkih pomoraca, spasila se i nakon avanturističkog putovanja s prelaskom bojišnice sretno se vratila vlakom iz Njemačke u Rijeku. Izgrađen 1919. kao War Ripple u Scotstounu.
1941
Švedski brod Ossian brodara iz Helsingborga potopili su britanski zrakoplovi dok je plovio iz Oxelosunda za Rotterdam. Brod je izgrađen 1892. u North Hylton (Sunderland) kao Mediterranea za lošinjskog brodara Eredi Cavaliere Gerolimich & Co. koji ga je prodao 1901. godine.
1942
Parobrod Kupa Prekomorske plovidbe sa Sušaka od 4381 brt torpediran je i potopljen kod Martinika od njemačke podmornice U-156. Izgrađen 1917. u South Shields kao Trewidden. Stradala su dva člana posade, a ostali su nakon deset dana u čamcima doplovili u Venecuelu i Barbados.
1944
Potopljen je u Slanome parobrod male obalne plovidbe Šipan od 335 brt iz flote Dubrovačke parobrodarske plovidbe.
1991
Na brodu Jadran Express na putu iz Sredozemlja za New York zaribala je koljenasta osovina glavnog motora te je 18. svibnja dotegljen u New York i izvršen popravak. U srpnju 1992. osovina je opet zaribala ovog puta u Zaljevu pa je brod dotegljen na popravak u Dubai.