SUPER

Predstavljena mobilna aplikacija Visit Kvarner; Saznajte sve o željenoj destinaciji i aktualnim događanjima

Ilustracija: Riportal

U sjedištu Primorske-goranske županije premijerno je predstavljena nova mobilna aplikacija Visit Kvarner, koja će na jednostavan, moderan i intuitivan način budućim korisnicima približiti turističke informacije o Kvarneru.

Projekt mobilne aplikacije osmislila je Javna ustanova “Regionalna razvojna agencija PGŽ” te ju je izradila u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera i riječkom start-up informatičkom tvrtkom Exevio d.o.o., koja je bila izvođač te je razvila informatičku podlogu i strukturu aplikacije.

Aplikacija je zamišljena kao vodič kroz destinaciju, kojom bi se dodatno promovirao turistički brend Kvarnera. Namijenjena je za iOS i Android uređaje s podrškom za male i velike ekrane te na hrvatskome i engleskome jeziku nudi mogućnost jednostavnog pregleda i pretraživanja informacija o Kvarneru: od općih informacija o subregijama i pojedinim destinacijama do prirodnih i kulturnih atrakcija, smještaja ili tematskih sadržaja poput eno i gastro ponude objedinjene pod Kvarner Gourmet & Food i Kvarner Wines, zatim aktivnosti u prirodi objedinjene pod Kvarner Outdoor ili zdravstveno-turističku ponudu kroz Kvarner Health & Wellbeing.

Osim toga, tu je i kalendar s aktualnim događanjima, od kojih su na glavnom zaslonu aplikacije izdvojena ona događanja koja su posebno preporučena te informacije o prognozi vremena prema trenutnoj lokaciji na kojoj se korisnik nalazi. S obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom, aplikacija nudi i informacije o nacionalnoj oznaci sigurnosti “Safe Stay in Croatia”.

Ono što aplikaciju Visit Kvarner izdvaja od ostalih sličnih turističkih destinacijskih aplikacija u Hrvatskoj su neke zaista jedinstvene i zanimljive inovacije poput:

mogućnost filtriranja sadržaja prema interesima korisnika (po regiji ili trenutnoj udaljenosti ili prema kategoriji/vrsti (za događanja)), zatim tu je i mogućnost dodavanja događanja u privatne kalendare, upute za dolazak do lokacije pješice, javnim prijevozom ili automobilom, mogućnost uspostave telefonskog poziva prema primjerice restoranima, vinarijama ili smještaju izravno iz aplikacije. Uz sve to, tu su i obavijesti korisnicima tzv. “Push poruke”, kratke i jednostavne obavijesti, koje će korisnicima skrenuti pozornost na nova događanja i aktualnosti u regiji ili na njihovoj trenutnoj lokaciji, ovisno o njihovim interesima.

Aplikacija je u potpunosti funkcionalna i besplatna za sve korisnike, a zamišljena je kao vodič kojeg se može koristiti za istraživanje i upoznavanje regije.

Aplikaciju je moguće preuzeti na sljedećim poveznicama

iOS uređaji (App Store):

https://apps.apple.com/hr/app/visit-kvarner/id1543678237

Android uređaji (Google Store):

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.exevio.visit_kvarner

“Mobilne aplikacije svakako su izvrstan alat za dodatnu promociju turističkih sadržaja, budući da predstavljaju jedan od kanala preko kojeg možemo na brz i jednostavan način gostu koji je već na destinaciji olakšati, dati preporuku ili poslužiti kao nadahnuće što da na destinaciji posjeti. Upravo to smo željeli postići kroz našu aplikaciju Visit Kvarner. Kako bi informacije bile pravovremene i ažurne, aplikacija je izravno povezana sa službenim portalom Turističke zajednice Kvarnera s kojeg preuzima događanja. Što znači da će korisnici u bilo koje vrijeme biti informirani o svemu što se trenutno događa na području Kvarnera. Cilj je i da se aplikacija nastavi razvijati, te će se redovito nadopunjavati novim sadržajima. Svjedoci smo svi kako su se od prošle godine jako promijenili trendovi potražnje, motivi i interesi gostiju te sam način putovanja. Upravo prema tome promjenili su se i naši kanali, načini djelovanja i promotivne aktivnosti, te smo zaista puno truda uložili od početka godine kako bi kroz naše prezentacije virtualno dočarali doživljaj Kvarnera. Dosadašnji turistički rezultati govore nam da je Kvarner i tijekom ovih izazovnih vremena ostao u vrhu primorskih regija Hrvatske prema ostvarenom broju noćenja, što znači da nastavljamo s jačanjem svojih prednosti koje smo oduvijek njegovali a koje su tijekom ove nezapamćene krize pokazale sve svoje prednosti: zdravstveni turizam, eno i gastro ponuda, kulturni turizam i razvoj turističkih ruta, zatim aktivnosti u prirodi te kvalitetan smještaj. Upravo to su proizvodi i ponuda na koju smo dali najjači naglasak kroz aplikaciju” kazala je direktorica Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

“Drago mi je da smo krenuli s ozbiljnijem korištenjem digitalnih rješenja u razvoju županije. Turizam je okosnica gospodarstva i vjerujem da će u mjesecima koji su pred nama, slična rješenja uslijediti i za druge gospodarske grane. Vjerujem da ćemo s ovakvim rješenjima kao regija nastaviti koračati na čelu po razvijenosti u Republici Hrvatskoj” kazao je zamjenik župana Petar Mamula.

“Razvoj pametnog i održivog turizma više dodane vrijednosti ključna je razvojna mjera koju prepoznaje Regionalna razvojna agencija PGŽ u godinama pred nama. Digitalna turistička destinacijska platforma „Visit Kvarner“ inovativno je tehnološko rješenje Regionalne razvojne agencije PGŽ razvijeno u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera i riječkom start-up tvrtkom Exevio.

Projekt predstavlja doprinos transformaciji turističkog sektora primjenom digitalnih tehnologija. “Visit Kvarner” prva je regionalna digitalna destinacijska platforma u Hrvatskoj s namjerom povezivanja ukupne turističke ponude, atrakcija te prirodnih kulturnih znamenitosti svih mikroregija s posjetiteljima na način da proaktivno, putem tzv. “push notifikacija”, predstavlja i informira te poziva posjetitelje nudeći im događaje, sadržaje i atrakcije na području regija Kvarner i Gorski kotar, sukladno njihovim interesima iskazanim u prijavi ili pretraživanjem platforme, ponudom relevantnih informacija, proizvoda i usluga u, za korisnike atraktivnom formatu.

“Visit Kvarner” zamišljena je i kao svojevrsna “matchmaking platforma” razvijena sa ciljem unapređenja ponude sadržaja u turizmu, kulturi i ekonomiji doživljaja, pri čemu se na tehnološki sofisticiran način razvijaju turistički potencijali i prepoznatljivost destinacije. Aplikacijom se nastoji povezati turiste i stanovnike koji borave i konzumiraju sadržaje na području regije sa sve brojnijim i kvalitetnijim digitalnim sadržajima i aplikacijama koje razvijaju kreativne tvrtke, start-upovi.

Uspjeh platforme, njezino kvalitetno administriranje i oglašavanje te veći broj korisnika potaknuti će daljnji razvoj kvalitetnog turističkog sadržaja i ponude, doprinijeti će razvoju regionalnog inovacijskog ekosustava u povezivanjem sektora turizma, kreativnih industrija i tehnološkog sektora kroz digitalizaciju turističke i kulturne ponude, tzv. “digitalnog storytellinga” korištenjem naprednih tehnologija na području Kvarnera i Gorskoga kotara” kazao je Vedran Kružić, ravnatelj Javne ustanove “Regionalna razvojna agencija PGŽ”.

“Visit Kvarner je vrlo dobar primjer u kojem se smjeru turizam razvija. Digitalizacijom ponude Kvarnera omogućujemo veću vrijednost kroz jedinstveno lokalno iskustvo i razvoj manje poznatih destinacija. Danas je digitalna transformacija vrlo bitna, ne samo zbog povećanja broja gostiju i kvalitete njihovog boravka nego također zbog poticanja rasta postojećih sadržaja na našem području. Osim prednosti koje donose turizmu, ovakva rješenja mnogo znače za rast regionalnih poduzeća poput našeg kao što nam omogućuju daljnju suradnju u području digitalizacije destinacija” zaključio je director tvrtke Exevio d.o.o. Edi Budimilić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari