DO 29.RUJNA

Prijavite svoje poslovne ideje i postanite dio 13. generacije Startup inkubatora Rijeka

Do 29. rujna moguće je prijaviti svoje poslovne ideje i postati dio 13. generacije korisnika Startup inkubatora Rijeka.

Startup inkubator Rijeka integralni je dio Odjela za poduzetništvo Grada Rijeke, a glavni cilj inkubatora je stvaranje poticajnog okruženja za samozapošljavanje kroz realizaciju vlastitih poslovnih ideja, podizanje poduzetničkih kompetencija te utjecaj na razvoj poduzetničke kulture.

Za ulazak u Startup inkubator mogu se prijaviti sve fizičke osobe, samostalno ili u timu, bez obzira na dob koje žele krenuti u razvijanje svoje poduzetničke ideje. Ova 13. generacija Startup inkubatora s radom će započeti 13. listopada, a program traje do kraja svibnja 2022. godine. Važno je naglasiti da je program Startup inkubatora Rijeka u potpunosti besplatan za korisnike.

Prijave za ulazak u 13. generaciju dostupne su on line, putem e-prijavnice koja se nalazi na web stranici Startup inkubatora Rijeka.

Interes za ulazak u Startup inkubator raste iz godine u godinu

„Projekt Startup inkubatora pravi je primjer kako kvalitetni projekti mogu mijenjati stvari na bolje i pravi je primjer dobre suradnje između jedinica lokalne uprave i poduzetnika“, rekao je prilikom predstavljanja Javnog poziva riječki gradonačelnik Marko Filipović i dodao kako interes za sudjelovanje u ovom programu raste iz godine u godinu. „Grad Rijeka je za razvoj poduzetnika kroz ovaj program na raspolaganje stavio gradsku infrastrukturu, prvenstveno prostor RiHuba, a tri najuspješnija tima osvajaju i vrijedne novčane nagrade da daljnji razvoj svojih ideja“, rekao je Filipović.

„Za razliku od ostalih inkubatora, program Startup inkubatora Rijeka namijenjen je fizičkim osobama s poslovnom idejom koje nemaju registriranu firmu ili obrt“, rekla je pročelnica Odjela gradske uprave za poduzetništvo Jana Sertić i pojasnila postupak nakon prijave za sudjelovanje. „Nakon što Javni poziv bude zaključen, sastaje se komisija koja će odraditi usmene razgovore sa svima prijavljenima. Temeljem toga oni će sastaviti prijedlog osoba ili timova odnosno ideja za koje smatraju da bi trebali postati dio nove generacije korisnika Startupa. Svoj prijedlog podnose programskom vijeću koje donosi konačnu odluku“, rekla je Sertić i dodala kako se nada da će ova generacija korisnika, za razliku od one prethodne koju je u tome spriječila pandemija koronavirusa, uživo pratiti predavanja, održavati konzultacije s mentorima i sudjelovati u eventima. Najavila je i kako u budućnosti planiraju u program uvesti i neke novine. „U planu je za sljedeću godinu uvesti neke dodatne module u program. Startup light bio bi jedan vremenski kraći i intenzivniji program namijenjen svima onima koji imaju poslovnu ideju i žele otvoriti firmu ili obrt. U planu je također, s obzirom na ostavštinu projekta Europske prijestolnice kulture i veliki kreativni potencijal koji smo njome dobili razviti i jedan kreativni modul koji bi bio namijenjen pojedincima iz sfere kulturnih i kreativnih industrija“, najavila je Sertić.

Radionice “Kako do ideje i prijave za Startup”

Jedan od trenutno 50 mentora koji radi s korisnicima je i Dario Zorić, direktor Riječke razvojne agencije Porin koji je ovom prilikom naglasio kako je Startup inkubator uvijek otvoren i za suradnju s novim mentorima te poslao poziv zainteresiranima da se uključe. „Timovi su s godinama sve bolji, ideje su sve zahtjevnije i sukladno tome se traži i sve jača mentorska podrška. Moram reći i da mi je drago što s vremenom neke od korisnika Startup inkubatora Rijeka vidim i u proizvodnom parku Torpedo i Inkubatoru uslužnih djelatnosti koji djeluju u sklopu Riječke razvojne agencije Porin. Drago mi je što svoje ideje razvijaju i dalje, osnivaju firme i nastavljaju svoje poslovanje kao riječki poduzetnici“, rekao je Zorić i dodao kako će prije zaključenja Javnog poziva s ciljem pružanja podrške potencijalnim korisnicima u sastavljanju prijave i analizi poduzetničkih ideja biti održane dvije radionice pod nazivom „Kako do ideje i prijave za Startup“. Bit će održane 16. i 23. rujna u 17 sati u prostoru RiHuba.

Svoje pozitivno iskustvo sudjelovanja u programu Startup inkubatora podijelio je i Matija Vidoš, član pobjedničkog tima 12. generacije korisnika i dobitnik novčane potpore u iznosu od 100.000 kuna za realizaciju poslovne ideje „MM Epoxy Solutions“ koju je u timu razvijao zajedno s partnericom Marijom Tonković.

„Tijekom razvoja naše ideje imali smo veliku pomoć mentora, stručnjaka iz različitih područja koji su nas savjetovali i omogućili da se naša ideja razvija puno brže nego što smo i sami očekivali. Dobivena novčana nagrada pomoći će nam i daljnjoj realizaciji naše poslovne ideje. Ovim putem želim ohrabriti sve one koji imaju neku poslovnu ideju koja im se mota po glavi da se prijave u program Startup inkubatora Rijeka. Siguran sam da će tamo dobiti potrebnu pomoć, a svakako će biti bogatiji za jedno novo iskustvo“, zaključio je Vidoš.

Od veljače inkubator djeluje u prostoru RiHub-a

Od veljače 2021. Startup inkubator djeluje u prostoru RiHub-a, čime su stečeni bolji i kvalitetniji preduvjeti za provedbu i razvoj programa inkubacije, ali i drugih komplementarnih sadržaja. Naime, rastući interes za uslugama inkubatora koji se događa u posljednje tri generacije korisnika uvjetovao je nužnost proširenja prostornih kapaciteta budući da su u stari, u bivšem sjedištu u Ružićevoj ulici, postali nedostatni, što je posebno došlo do izražaja tijekom pandemije i u uvjetima epidemioloških mjera.

Korisnicima je u okviru RiHuba na raspolaganju ponovno aktiviran co-working prostor, konferencijska dvorana, soba za sastanke, lounge zona i kuhinja.

Startup inkubator Rijeka do sada koristilo 195 timova

Od 2013. godine, kada je pokrenut, Startup inkubator pruža besplatnu podršku fizičkim osobama u razvoju vlastitih poslovnih ideja i poduzetničkih inicijativa kroz specijalizirane edukacije, individualne konzultacije s mentorima iz različitih stručnih područja, osiguranje prostora i prateće infrastrukture, podršku u razvoju i provedbi poslovnog plana te novčane potpore najuspješnijim timovima.

Program inkubatora podijeljen je u tri tematska modula: Validacija ideje, Razvoj proizvoda, pravni aspekti i financije te Izlazak na tržište.

Do danas je usluge inkubatora koristilo ukupno 195 timova, odnosno 478 korisnika, održano je ukupno 1013 individualnih konzultacija te 332 edukacije. Najboljim timovima posljednjih triju generacija pružene su novčane potpore u ukupnom iznosu od 525.000 kuna. Mentorska mreža trenutno broji 50 stručnjaka, inovatora i poduzetnika iz različitih tematskih područja.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari