IZRAĐENE SMJERNICE

Galerija |Projekt RCK RECEPT: integracija novih tehnologija i agilnih pristupa u hrvatsko obrazovanje

Idi na originalni članak

Izrađene smjernice i whitepaper za uvođenje novih tehnologija u obrazovanje primjenom suvremenih pristupa

Oglas

U svijetu koji se brzo mijenja, gdje tehnologija oblikuje gotovo svaki aspekt naših života, obrazovanje mora biti agilno i prilagodljivo kako bi odgovorilo na izazove digitalnog doba. Upravo zato, Regionalni centar kompetentnosti Ugostiteljske škole Opatija, kroz projekt “RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu” predstavlja izrađene smjernice i whitepaper putem kojih pružaju podršku nastavnicima, obrazovnim institucijama te donositeljima obrazovnih politika u integraciji novih tehnologija i agilnih pristupa.

Smjernice za modernizaciju obrazovanja

Ove smjernice, koje služe kao podrška obrazovnim djelatnicima u uvođenju novih tehnologija u obrazovanje, plod su rada renomiranih hrvatskih stručnjaka iz različitih polja – matematike, fizike, psihologije, sociologije, elektrotehnike i projektnog menadžmenta. Vođeni europskim preporukama i zahtjevima tržišta rada, stručnjaci su osmislili publikaciju na temelju rezultata detaljnog istraživanja u srednjim školama. Smjernice vode nastavnike korak po korak u procesu uvođenja tehnologija, nudeći brojne praktične primjere, primjenjive na svim obrazovnim razinama. Smjernice ne samo da nude teorijski okvir, već i prijedlog malih inovativnih aktivnosti spremnih za primjenu. 

Whitepaper “Usvajanje agilnog pristupa u obrazovanju”

Paralelno s razvojem smjernica, izrađen je i whitepaper “Usvajanje agilnog pristupa u obrazovanju: transformacija iskustva učenja i poučavanja” koji istražuje mogućnosti primjene agilnih pristupa u obrazovanju. Agilni coach Branko Kralik u ovom sažetom članku istražuje ideje i predlaže mogućnosti primjene suvremenih poslovnih praksi za modernizaciju obrazovanja. Dokument slijedi europske smjernice i potrebe tržišta rada, usmjeren je na preoblikovanje obrazovnog iskustva putem primjene agilnog pristupa, promičući fleksibilnost, prilagodljivost i inovacije u sektoru obrazovanja. Njegov cilj je oblikovanje dinamičnih, inkluzivnih i budućnosti usmjerenih okruženja za učenje, a namijenjen je školama i obrazovnim institucijama, nastavnicima, donositeljima obrazovnih politika i svim ostalim akterima u obrazovanju.

Ključne značajke dokumenta su:

Prezentacije i rezultati

Izrađene smjernice predstavila je Maja Staraj, koordinatorica LAB-a iz Regionalnog centra kompetentnosti Ugostiteljske škole Opatija, uz podršku tima stručnjaka koji su sudjelovali u njihovoj izradi. Promocija je okupila preko 100 ljudi iz cijele Hrvatske, uključujući nastavnike srednjih škola i fakulteta, predstavnike regionalnih centara kompetentnosti i projektnih partnera, donositelje odluka i brojne druge aktere.

Održane su prezentacije u gradovima Opatija, Dubrovnik, Rijeka, Zagreb i Osijek, gdje su sudionici imali priliku razmijeniti iskustva i ideje o primjeni novih tehnologija u obrazovanju. Rezultati su višestruki – jačanje kapaciteta obrazovnih institucija, osnaživanje nastavnika za kreiranje interaktivnijeg i prilagođenijeg nastavnog procesa, te formiranje okruženja koje potiče kreativnost, inovaciju i cjeloživotno učenje.

Projekt “RCK RECEPT” predstavlja važan korak prema usklađivanju hrvatskog obrazovanja s modernim tehnologijama i agilnim pristupima. Smjernice i whitepaper nude konkretne alate i primjere kako unaprijediti obrazovni sustav, čime postaju inspiracija ne samo za hrvatski obrazovni sustav, već i za obrazovne sustave diljem svijeta. 

Dokumente možete preuzeti na mrežnoj stranici Projekta: https://rck-recept.hr/

Projekt je financiran bespovratnim sredstvima u iznosu od 7.788.588,48 € iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. 

Sadržaj priopćenja za medije isključiva je odgovornost Ugostiteljske škole Opatija. 

www.esf.hr / www.strukturnifondovi.hr

Exit mobile version