Posebno priznanje dodjeljuje se za kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije
Udruga hrvatskih putničkih agencija, poslovno turistička burza PUT i turistički magazin Way to Croatia na svečanoj dodjeli nagrada, u okviru otvorenja ovogodišnje burze PUT, dodijelila je projektu Riječke gastronomske luke nacionalnu godišnju nagradu Simply the Best, posebno priznanje za kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije.
Riječke gastronomske luke pokrenut je 2022. godine s ciljem povezivanja ugostiteljskih objekata u zajedničku priču s marketinškim potencijalom, izgradnje gastronomskog brenda u sklopu brenda grada Rijeke kao lučkog grada, podrške u profiliranju ugostiteljskih objekata s ciljem dizanja ukupne kvalitete i prepoznatljivosti ponude destinacije te edukacija za ugostitelje o novim trendovima u ugostiteljskoj ponudi.
Provodi ga Turistička zajednica grada Rijeke u suradnji s riječkom tvrtkom Abisal, Gastronaut.
Njime je trenutačno, pod zajedničkim brendom koji omogućuje isticanje posebnosti ponude i usluge svakog restorana, objedinjeno 38 ugostiteljskih objekata koji su nositelji ukupno 72 titule specijaliziranih gastronomskih luka u 10 kategorija: Luke lokalnih namirnica, Ribarske luke, Veganske luke, Barbeque luke, Poslovne luke, Romantične luke, Obiteljske luke, Luke za vinske entuzijaste, Luke posebnosti i Luke drugih zemalja.
Posebnim priznanjem potvrdio se kontinuirani rad Turističke zajednice grada Rijeke zajedno s partnerima u destinaciji, kojim se konstantno radi na poboljšanju i unapređenju turističke ponude s naglaskom na enogastronomiju.