Protiv blagajnika koji je na Krčkom mostu ludovao zbog lipa pokrenut postupak

Photo: Nel Pavletic/PIXSELL

Riječanke su se portalu Riječanin požalile na službenika koji vrijeđa, omalovažava i udara građane jer plaćaju legalnim sredstvom-kovanicama

Osim što nije htio primiti kovanice, blagajnik je ušao u verbalni sukob sa ženom i njenom prijateljicom u autu. Blagajnik je povisivao ton na žene i prijetio im policijskom kaznom. U nekoliko je navrata i opsovao.

Blagajnici na mostu zapisuju tablice vozila prosvjednika!? “Zbog tvojih lipa ne mogu ići pišati p…. ti m…….!”

Evo dijela njihove ispovjesti:

“Prijateljica i ja smo također odlučile platiti u lipama, nažalost nepripremljene, imale smo samo 7 kuna u lipama, a ostalo u kovanicama od 1, 2 i 5 kuna. Kada smo došle do naplatne kućice lijepo smo pozdravile i dale novac. U kućici je bila jedna draga, starija žena koja je svom kolegi u istoj kućici pokazala da smo i mi došle sa lipama. Na to nas je dotični djelatnik počeo vrijeđati riječima: “Očito ti fali koja daska u glavi glupačo jedna! Zbog tvojih lipa ne mogu ići pišati, pi**a ti materina!””, ispričale su nam i dodale:

“Lijepo smo se ispričale i rekle da nisu radnici krivi već da prosvjedujemo na legalan način. Također smo ga pitale ima li određenu kvota automobila koje mora pustiti da bi imao pauzu”.

Riječanke misle kako je to isti službenik koji vrijeđa, omalovažava i udara građane jer plaćaju legalnim sredstvom-kovanicama. Sada je poznato da je blagajnikovo ponašanje ipak dozlogrdilo i njegovim nadređenima te će isti trpjeti sankcije.

Naime, portal Index doznaje da je HAC pokrenuo stegovni postupak protiv blagajnika.

“Hrvatske autoceste ne podržavaju i smatraju krajnje neprimjerenim ovakav način ophođenja blagajnika prema korisniku. Upravo iz tog razloga za blagajnika je proveden postupak utvrđivanja činjenica te će radniku sukladno internim aktima Društva biti izrečena stegovna mjera”, rekli su za Index iz HAC-a.

Nisu mogli precizirati kakva će točno stegovna mjera biti izrečena blagajniku jer je, kako su rekli, interni postupak još uvijek u tijeku. No kažu kako im je cilj da se ovakve situacije uopće ne događaju.

“Komunikacija s korisnicima od iznimne je važnosti te upravo iz tog razloga, kako bismo dobili uvid te prostor za poboljšanje, angažiramo i tajnog kupca na svim autocestama. Hrvatske autoceste godišnje naplate preko 50 milijuna vozila (što znači 50 milijuna korisnika). Iako se ovakve situacije neprimjerene komunikacije ili ophođenja blagajnika prema korisniku događaju u promilima, odnosno svega nekoliko slučajeva godišnje, cilj nam je da do ovakvih situacija ne dolazi”, poručili su iz HAC-a.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari