Nakon deset godina postojanja u formi svojevrsnog news portala i dizajnu koji je pratio mogućnosti objave veće količine dnevnih vijesti i informacija iz različitih news kategorija, gradski portal Moja Rijeka ovih je dana dovršio prvu fazu svoje preobrazbe i obukao novo ruho
Prelazak Moje Rijeke na WordPress sustav za upravljanje sadržajem, novi dizajn, dodatno programiranje i prebacivanje sadržaja – tekstova, fotografija, video priloga, korisničkih članaka kao i baze registriranih korisnika – sa starog portala na novi, u suradnji s uredništvom Moje Rijeke potpisuje tvrtka Tailored Development d.o.o., poručuju iz Grada Rijeke.
Objavom novog dizajna, na naslovnici portala svi su korisnici i posjetitelji pozvani da, u cilju daljnjeg razvoja portala, pošalju svoje dojmove, sugestije i komentare na objavljenu novu verziju Moje Rijeke. To je moguće učiniti putem maila redizajn@mojarijeka.hr ili putem obrasca na E-konzultacijama Grada Rijeke.
“Nažalost, objava novog izdanja Moje Rijeke sve nas zatiče u vrijeme COVID 19 krize, izolacije i potpuno smanjenih socijalnih kontakata što je je značajno utjecalo i na posljednje formirane sadržaje na portalu, pa u ovom trenutku on sadržajno ne prezentira puninu novog smjera u kojem će se razvijati, no, u nadolazećim mjesecima, posebice nakon izolacije, taj će smjer biti bitno vidljiviji kroz sadržaje koji će se stvarati i objavljivati na portalu.”, poručili su s portala Moja Rijeka.
Ljudi, Mjesta, Događaji
“Dok je stara Moja Rijeka u glavnom izborniku donosila veći broj rubrika u novom se izdanju taj broj značajno smanjuje a novi koncept portala nudi online mjesto na kojem se izražavaju ideje i osobnost Rijeke i njene okolice, na kojem se komunicira identitet grada i stvara odnos građana i posjetitelja prema gradu u najširem smislu riječi.
Rubrika Događaji okupljat će foto i video sadržaje s događanja u Rijeci i okolici, ali i vijesti i najave iz područja različitih zbivanja u društvenom životu Rijeke. Rubrike Mjesta i Ljudi predstavljat će, u reportažnim, tekstualnim, foto i video sadržajima zanimljive lokalitete u Rijeci i ljude koji predstavljaju grad u najširem smislu – umjetnike, društvene djelatnike, sportaše, osobe sa zanimljivim biografijama, građane koji su aktivni kotač u životu i mijenama grada i mnoge druge.
Trenutno su te teme, nažalost, vidljive kroz prizmu izolacije izazvane COVID 19 virusom, no po završetku ovog stanja, nastavit će se i produkcija sadržaja koji uključuje reportažne video-priloge, fotogalerije i veći broj tekstova.”, poručuju iz Grada Rijeke.
Tužibaba preoblikovana u rubriku ReciGlasno
Rubrika Tužibaba sa starog portala koja je okupljala širu zajednicu građana s ciljem unapređenja života u gradu, u novom izdanju mijenja naziv u ReciGlasno, a u nju su prebačeni svi dosadašnji upiti korisnika i odgovori gradske uprave.
Za objavu vlastitih sadržaja putem te rubrike potrebna je registracija odnosno prijava, a baza dosadašnjih registriranih korisnika prebačena je na novu verziju portala. Pitanja, prijedlozi, pohvale i pritužbe u tu se rubriku šalju putem jednostavnog formulara u koji je moguće unijeti i fotografije odnosno druge materijale koje korisnik smatra potrebnima.
Pravila u ponašanju i načinu objave sadržaja u osnovi su ista, a gradska uprava i dalje će odgovarati na upite iz područja nadležnosti Grada Rijeke i komunalnih tvrtki u nadležnosti Grada.
Naglašena vizualna dimenzija
Portal ostaje naglašeno vizualan (foto i video sadržaji), a u manjoj mjeri tekstualan kao i do sada, pri čemu će se u duljim tekstualnim formama i dalje objavljivati kolumne s lokalnom tematikom, ali i pisani razgovori sa zanimljivim ljudima koji čine dio identiteta Rijeke.
Reportažni video prilozi i dalje se objavljuju na You Tube kanalu portala Moja Rijeka i povezuju u članke na portalu. Fokus se preusmjerava na trajno vrijedne sadržaje koji nisu nužno uvijek vezani uz pojedinačno aktualno događanje.
Dva različita gradska portala na jedinstvenom WordPress sustavu
Nudeći objavljen sadržaj za preuzimanje svim drugim medijima, portal Moja Rijeka ne predstavlja medijsku konkurenciju drugim web portalima već mu je cilj surađivati sa svima i biti otvoren svima.
Drugi gradovi, kao jedinice lokalne samouprave, sadržaje ovog tipa (najave događanja, izvještaje sa kulturnih i zabavnih manifestacija i sl) često plasiraju na tzv. osnovne gradske portale. Na taj se način u određenom smislu sužava prostor na tim portalima za dostupnost onih sadržaja koji trebaju osigurati transparentnost rada javne uprave i brzu dostupnost službenih odluka, akata iz područja rada predstavničkih i izvršnih tijela i sl. Stoga kontekst razvoja portala Moja Rijeka nije išao (i ne ide) u smjeru spajanja svih sadržaja u jedinstveni portal, već upravo suprotno – u razgraničenje sadržaja i načina na koji se određeni sadržaji objavljuju na jednom odnosno drugom gradskom portalu.
Međutim, jedinstvenom primjenom WordPress sustava za upravljanje sadržajem sada je omogućen jednostaviji rad redakcije koja uvelike sudjeluje u stvaranju sadržaja na oba gradska portala.
Nastavak razvoja
Objavljen novi dizajn, dodatno programiranje i spomenuto prebacivanje različitih sadržaja sa starog portala, izrađeni su temeljem ugovora sklopljenog u postupku jednostavne nabave, a on je vrijedan je 89.650,00 kn (bez PDV-a), odnosno 112.062,50 kn (s PDV-om).
Na preoblikovanju portala radilo se proteklih nekoliko mjeseci, a daljnje prilagodbe sadržaja odvijat će se i u nastavku i upravo stoga se svi korisnici portala pozivaju na izražavanje svojih dojmova i sugestija putem maila ili putem online obrasca.
Vjerujemo da će novi izgled portala i njegova usmjerenost na građane Rijeke i riječke goste, utjecati na promociju Rijeke jedinstvenim glasom koji prenosi svu šarolikost i otvorenost riječkog identiteta.