Riječani će novi autobusni kolodvor dobiti do 2020. godine?!

Idi na originalni članak
Autobusni kolodvor Rijeka

Riječani će novi autobusni kolodvor dobiti do 2020. godine, a financirat će se sredstvima iz EU fondova u sklopu opsežnijih zahvata u sklopu izgradnje Riječkog prometnog pravca što uključuje i modernije željezničke veze Rijeke i zaleđa, te obnovu ili izgradnju nekih državnih cesta.

Oglas

Ustvrdio je to u četvrtak navečer gradonačelnik Grada Rijeke Vojko Obersnel gostujući u talk-showu „Pressjek“ voditelja i urednika Ernesta Marinkovića.

– Riječki prometni pravac kao dio Mediteranskog koridora uvršten je od nadležnih eu-institucija među deset najvažnijih europskih prometnih koridora, i njegovu doradu i izgradnju namjeravamo financirati s preko 60 posto sredstava iz europskih fondova za tu namjenu – rekao je gradonačelnik Obersnel dodajući kako će i obnova odnosno izgradnja novog autobusnog kolodvora Rijeka vjerojatno biti dio masterplana izgradnje riječkog prometnog pravca.

Govoreći o planovima s Porto Brošem i Deltom, Obersnel je rekao kako planovi s tim središnjim dijelom Rijeke nisu zamrli.

– Područje Delte je područje pomorskog dobra, i investitori prema važećim zakonskim odredbama mogu investirati u prostoru samo po modelu koncesije. To naravno potpuno komplicira želje investitora koji su tu željeli graditi stanove i prateće sadržaje, pa je bilo logično tražiti izdvajanje dijela Delte iz pomorskog dobra što smo predložili još puno ranije Upravnom vijeću Lučke uprave koja nije imala razumijevanja za taj prijedlog. To nam je odnijelo dosta vremena, no ako nas Vlada RH podrži u ovom zahtjevu, nema razloga da se raspisivanjem natječaja vrlo brzo ne razmotre odgovarajuće ponude investitora i ne krene u izgradnju tog prostora. To je proces koji traži vrijeme, pa i puno veći gradovi od nas nisu ove probleme privatizacije i tranzicije pomorskog dobra riješili preko noći, zaključio je Obersnel dodajući kako je s investitorima gotovo stalno u kontaktu, a prednosti investiranja u projekt Delte iznio je i na Investicijskom forumu u Dubaiju.

Odgovarajući na pitanje „je li mu neugodno kada se neki gosti iskrcaju iz autobusa na kolodvoru, a Žabica im postane prvi dodir s Rijekom“, Obersnel je odgovorio kao mu – nije neugodno.

– Bio sam u puno većim gradovima od Rijeke koji imaju neuglednije autobusne kolodvore. Nisam naravno zadovoljan s izgledom kolodvora na Žabici, ali kada nam je – najviše zbog dolaska krize – propao projekt javno-privatnog partnerstva na izgradnji „nove Žabice“ u prostoru željezničkih skladišta na Zapadnoj Žabici, morali smo tražiti nova rješenja. No uvjeren sam da ćemo novi autobusni koodvor u Rijeci imati do 2020. godine, siguran je Obersnel.

Zanimljivo je da riječki gradonačelnik i dalje ustraje na mnogima bajkovitoj ideji kako će Školjić i Trsat jednom biti povezani – žičarom. Žičara bi trebala biti dijelom javnog gradskog prijevoza, povezivat će samo središte Rijeke s Trsatskim svetištem i sveučilišnim gradom na Trsatu, i zacijelo bi odmah po izgradnji postala velika atrakcija, nezabilježena među gradovima na ovoj strani jadranske obale.

Exit mobile version