NEUGODNA SITUACIJA ZA PUTNIKE

Ryanair bez obavijesti ostavio putnike u Rijeci!

Foto: Ilustracija Facebook)

Ove nedjelje Zračna luka Rijeka u najavi je imala tri povratna leta Ryanaira – iz Charleroia, Londona i Stockholma. Samo je zrakoplov iz Stockholma sletio i poletio iz riječke zračne luke, ostala dva leta su otkazana

Zbog vjetra koji je u nedjelju ujutro u Rijeci bio prejak (van limita) za slijetanje zrakoplova Ryanaira, otkazani su letovi prema Londonu i Brusselsu, što samo po sebi i ne bi bila vijest da problem nije nastao u komunikaciji između avioprijevoznika i samih putnika, piše Croatianaviation.

Naime, u redakciju se javilo više putnika koji su iz Rijeke ove nedjelje trebali putovati prema Brusselsu, Zračnoj luci Charleroi, no njihov je let otkazan. Naime, zbog prejakog vjetra u Zračnoj luci Rijeka Ryanairov je zrakoplov umjesto na Krk sletio u Zračnu luku Pula.

U 11 sati zrakoplov je iz Pule poletio prema Rijeci, gdje je trebao sletjeti, pokupiti putnike za Brussels i uz dva sata kašnjenja dovesti ih na odredište, u Belgiju. kako se vjetar nije smirivao, zrakoplov je odletio natrag u Charleroi bez riječkih putnika.

U riječkoj zračnoj luci 30-ak putnika čekalo je dolazak zrakoplova, a prema informacijama iz same zračne luke, obaviješteni su kako će, u najgorem slučaju, ako zrakoplov ne uspije doći u Rijeku, autobusom biti prevezeni u Pulu i odande prema svom planiranom odredištu, no naposljetku nije se dogodilo ni jedno ni drugo – riječki putnici nisu otišli u Pulu, a Ryanairov zrakoplov na kraju nije uspio sletjeti u Rijeku.

Tek nešto malo kasnije ista priča događa se i s letom Ryanaira između Londona i Rijeke. Zbog vjetra zrakoplov divertira u Pulu, a zatim iz Pule polijeće prema Zračnoj luci Stansted bez riječkih putnika.

Sukladno Uredbi EU 261/2004., u slučaju otkazivanja leta zbog loših vremenskih uvjeta putnici nemaju pravo na kompenzaciju, no imaju pravo na skrb, povrat novca te pravo na preusmjeravanje po sličnim uvjetima na najraniji let do planiranog odredišta. Kako je sljedeći let Ryanaira iz Rijeke za Charleroi tek 7. travnja, putnici će vjerojatno svoje putovanje realizirati iz obližnjih zračnih luka, Zagreba i Zadra, odakle Ryanair također prometuje prema navedenoj zračnoj luci.

Ono što je apsurdno jest činjenica da putnici nisu dobili nikakvu obavijest putem e-maila o otkazivanju leta i drugim mogućnostima, kao i činjenica da se spominjao dodatni let iz Rijeke ovog ponedjeljka koji bi prevezao putnike do njihovih odredišta, što je bila pogreška informacija.

Kako se sve navedeno dogodilo zbog više sile, Ryanair je napravio najpovoljniju opciju za sebe kao avioprijevoznika – otkazao je letove za koje zna da neće morati isplatiti naknadu od 250 eura po putniku i putnicima ponudio sljedeći direktni let što je s poslovne strane očekivan potez.

Putnicima se ipak moglo izaći u susret tako da ih se iz Rijeke busevima prevezlo u Pulu odakle bi putovali prema svojim odredištima istog dana uz određeno kašnjenje, no Ryanair to nije napravio zbog dodatnih troškova, ali prije svega kako ne bi ugrozio realizaciju svojih ostalih letova planiranih u nedjelju s upravo tim zrakoplovima.

U svakom slučaju putnike je trebalo obavijestiti o navedenoj situaciji te im ponuditi alternativu, no opće je poznato da ovaj avioprijevoznik zbilja ne mari za customer service što se potvrdilo više puta. Također je javno poznato da ovaj avioprijevoznik jednostavno ignorira upite medija koji bi mogli negativno utjecati na ugled samog prijevoznika. Riječkim putnicima ne preostaje ništa nego čekati prvi sljedeći let (07. travnja), ili organizirati alternativni način putovanja.

Treći let Ryanaira prema Rijeci, onaj iz Stockholma, odrađen je na vrijeme što je bilo i očekivano s obzirom na to da je vjetar bio u slabljenju.

Probleme s vjetrom imala je i Zračna luka Dubrovnik. Samo za primjer, britanski Jet2 na letu iz Manchestera za Dubrovnik zbog vjetra je divertirao u Zadar, po smirivanju vremena zrakoplov je preletio iz Zadra u Dubrovnik, te zatim sletio u Manchester iz Dubrovnika s dva sata kašnjenja. Jet2 u ovo je situaciji mogao postupiti isto kao i Ryanair u Rijeci, no nije!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari