ODRŽAN ZAVRŠNI SKUP

Galerija | U Dječjem vrtiću More podučavaju najmlađe STEM-u kroz urbane vrtove

U dječjem vrtiću Đurđice održan je završni skup projekta UrbSteam – podučavanje STEM-a kroz urbane vrtove u vrtiću, koji je proveo Dječji vrtić More, jedna od triju riječkih gradskih vrtićkih ustanova.

Projekt i rezultate projekta predstavili su ravnateljica Dječjeg vrtića More Jasna Crnčić, koordinatorica projekta za DV More odgojiteljica Dora Pribanić te odgojiteljice Vedrana Fućak Štanfelj i Jasmina Pamuković. Skupu je prisustvovala i zamjenica gradonačelnika Rijeke Sandra Krpan.

Poučavanje STEAM-a putem urbanog vrtlarenja u vrtiću je međunarodni Erasmus+ projekt u kojem je, uz partnere iz Grčke, Italije, Cipra te Turske, sudjelovao i Dječji vrtić More. Cilj dvogodišnjeg projekta bio je podučavanje STEAM-a korištenjem praktičnih aktivnosti na urbanim vrtovima i integracijom permakulturnih vrijednosti.

Ravnateljica Crnčić istaknula je kako je kod šest partnera iz pet zemlja u projekt bilo uključeno 150 odgojitelja, a inovativnost projekta je u tome što su po prvi put stvoreni materijali za podučavanje i povezivanje STEAM polja i vrtlarenja.

Ukupna vrijednost trećeg i najvećeg do sada Erasmus+ projekta koji je proveo Dječji vrtić More bila je 180 tisuća eura. Od ukupne vrijednosti projekta, za Dječji vrtić More bilo je osigurano 23.349 eura, a iz tih sredstava, prije svega, uređeni su urbani vrtovi u vrtićkim objektima smještenim u središtu Rijeke.

Također, partneri na projektu pripremili su Priručnik najboljih praksi o učenju u vrtu i razvoju obrazovnog materijala, UrbSTEAM online alat s resursima za edukatore te razvili interaktivnu platformu.

Sudionici na projektu – odgajatelji i djeca – imali su priliku upoznati se s prostorom vrta kao bogatim okruženjem za podučavanje i učenje kroz nastavni plan i program, posebno na STEAM polju. Razmišljanja o ekološkoj i socijalnoj pravednosti uokvirila su sve aspekte projekta, s posebnim naglaskom na mjesto, grad iz kojeg dolaze (osobni, kulturni i geografski položaj i identitet) u obrazovanju u vrtu. Pedagoški načini istraživanja tijekom cijelog projekta bio je opsežan angažman u vrtlarskim praksama, aktivnostima pripreme hrane te kritičkom dijalogu.

Više na mrežnim stranicama projekta UrbSteam.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari