REKORDNI TURISTIČKI REZULTATI

U prosincu Opatija druga najposjećenija destinacija u Hrvatskoj! Advent oborio sve rekorde

Foto. Visit Opatija/Vasja Pinzovski

Opatija je ostvarila odlične turističke rezultate u 2023. godini. Suradnjom svih dionika u destinaciji izvrsni rezultati u pred i posezoni iznad očekivanja zahvaljujući brojnim kongresima, manifestacijama i raznovrsnim turističkim proizvodima po kojima Opatija postaje sve prepoznatljivija

Prosinac u Opatiji bio je u znaku Adventa, manifestacije koja iz godine u godinu privlači i oduševljava sve veći broj domaćih i stranih posjetitelja.

Opatija je svojim raskošnim blagdanskim ruhom uz bogate i raznovrsne glazbene i zabavne programe, radionice i animacijske programe za djecu te vrhunsku gastronomiju posjetiteljima stvorila čarobnu atmosferu i nadmašila sva očekivanja. Tako je Advent postao važna kockica u mozaiku uspješne opatijske priče, a rezultat je to kvalitetne suradnje javnog i privatnog sektora.

Rekordni rezultat u povijesti Opatije

U prosincu je ostvareno 62.930 noćenja, rekordni rezultat u povijesti Opatije, što je 43% više u odnosu na prosinac 2019. godine. Prema broju ostvarenih noćenja i dolazaka Opatija se u prosincu pozicionirala na 2. mjestu u Hrvatskoj, odmah iza Zagreba.

Najviše noćenja ostvarili su austrijski gosti (udio 27%), zatim domaći gosti (udio 24%), gosti iz Slovenije (udio 17%), slijede gosti iz SAD-a, Mađarske, Njemačke, Srbije i Francuske. Zabilježeno je 25.000 dolazaka, što je 34% više u odnosu na prosinac 2019. godine. Najveći udio noćenja, 91%, u prosincu ostvaren je u hotelskom smještaju, 8% ostvareno je u obiteljskom smještaju, dok preostalih 1% otpada na nekomercijalni smještaj. Od 32 hotela u prosincu bilo je otvoreno 24.

Od 01.01. do 31.12. 2023. u Opatiji je ostvareno 1.203.000 noćenja te 385.000 dolazaka, što je 3% više noćenja i 11% više dolazaka u odnosu na 2022. godinu. Najbrojniji gosti došli su iz Austrije i Njemačke s udjelima od 20% svaki u ukupnom broju ostvarenih noćenja, a slijede domaći gosti (udio 14%), zatim gosti iz Mađarske, Slovenije, Italije, SAD-a, Nizozemske i Srbije. 70% ukupnih noćenja ostvareno je u hotelima, 28% u obiteljskom smještaju, a preostalih 2% u nekomercijalnom smještaju.

Petričić: Naš strateški cilj je cjelogodišnje poslovanje

“Zadovoljni smo turističkom godinom, a posebno postignutim izvrsnim rezultatima tijekom predsezone i posezone, što i je naš strateški cilj – cjelogodišnje poslovanje. Iz godine u godinu radimo na razvijanju i unapređenju turističkih proizvoda po kojima Opatija postaje prepoznatljiva i tražena destinacija, od kongresnog i zdravstvenog turizma, manifestacija koje su postale motiv za dolazak do vrhunske gastronomije, aktivnog turizma i dr. Ovom prilikom zahvaljujem cijelom turističkom sektoru na doprinosu izvrsnim rezultatima u 2023. godini.”, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari