REKORDNI TURISTIČKI REZULTATI

U prosincu Opatija druga najposjećenija destinacija u Hrvatskoj! Advent oborio sve rekorde

Foto. Visit Opatija/Vasja Pinzovski

Opatija je ostvarila odlične turističke rezultate u 2023. godini. Suradnjom svih dionika u destinaciji izvrsni rezultati u pred i posezoni iznad očekivanja zahvaljujući brojnim kongresima, manifestacijama i raznovrsnim turističkim proizvodima po kojima Opatija postaje sve prepoznatljivija

Prosinac u Opatiji bio je u znaku Adventa, manifestacije koja iz godine u godinu privlači i oduševljava sve veći broj domaćih i stranih posjetitelja.

Opatija je svojim raskošnim blagdanskim ruhom uz bogate i raznovrsne glazbene i zabavne programe, radionice i animacijske programe za djecu te vrhunsku gastronomiju posjetiteljima stvorila čarobnu atmosferu i nadmašila sva očekivanja. Tako je Advent postao važna kockica u mozaiku uspješne opatijske priče, a rezultat je to kvalitetne suradnje javnog i privatnog sektora.

Rekordni rezultat u povijesti Opatije

U prosincu je ostvareno 62.930 noćenja, rekordni rezultat u povijesti Opatije, što je 43% više u odnosu na prosinac 2019. godine. Prema broju ostvarenih noćenja i dolazaka Opatija se u prosincu pozicionirala na 2. mjestu u Hrvatskoj, odmah iza Zagreba.

Najviše noćenja ostvarili su austrijski gosti (udio 27%), zatim domaći gosti (udio 24%), gosti iz Slovenije (udio 17%), slijede gosti iz SAD-a, Mađarske, Njemačke, Srbije i Francuske. Zabilježeno je 25.000 dolazaka, što je 34% više u odnosu na prosinac 2019. godine. Najveći udio noćenja, 91%, u prosincu ostvaren je u hotelskom smještaju, 8% ostvareno je u obiteljskom smještaju, dok preostalih 1% otpada na nekomercijalni smještaj. Od 32 hotela u prosincu bilo je otvoreno 24.

Od 01.01. do 31.12. 2023. u Opatiji je ostvareno 1.203.000 noćenja te 385.000 dolazaka, što je 3% više noćenja i 11% više dolazaka u odnosu na 2022. godinu. Najbrojniji gosti došli su iz Austrije i Njemačke s udjelima od 20% svaki u ukupnom broju ostvarenih noćenja, a slijede domaći gosti (udio 14%), zatim gosti iz Mađarske, Slovenije, Italije, SAD-a, Nizozemske i Srbije. 70% ukupnih noćenja ostvareno je u hotelima, 28% u obiteljskom smještaju, a preostalih 2% u nekomercijalnom smještaju.

Petričić: Naš strateški cilj je cjelogodišnje poslovanje

“Zadovoljni smo turističkom godinom, a posebno postignutim izvrsnim rezultatima tijekom predsezone i posezone, što i je naš strateški cilj – cjelogodišnje poslovanje. Iz godine u godinu radimo na razvijanju i unapređenju turističkih proizvoda po kojima Opatija postaje prepoznatljiva i tražena destinacija, od kongresnog i zdravstvenog turizma, manifestacija koje su postale motiv za dolazak do vrhunske gastronomije, aktivnog turizma i dr. Ovom prilikom zahvaljujem cijelom turističkom sektoru na doprinosu izvrsnim rezultatima u 2023. godini.”, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Opatija Suzi Petričić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari