Sindikat pomoraca Hrvatske medijima je uputio priopćenje u kojem navode razloge svoga nezadovoljstva Upravom Jadrolinije, ponajprije gubicima na međunarodnim linijama
„Međunarodne linije posluju s gubitkom iz razloga nesnalaženja i neznanja odgovornih rukovoditelja i cjelokupne uprave Jadrolinije. Dužobalna linija je u potpunosti ukinuta, bez obzira na veliki broj upita i interes putnika. Uspostavljena linija od strane naše konkurencije, na relaciji Split – Dubrovnik, posluje toliko dobro da brodar koji održava tu liniju nabavlja brzo plovilo većeg kapaciteta, dok se uprava Jadrolinije hvali nabavkom katamarana za 295 putnika, a znamo da su dosadašnje koncesije skoro sve uvjetovale veći broj putnika….“, stoji u priopćenju koje su medijima i javnosti odaslali iz povjerenstva Jadrolinijine podružnice Sindikata pomoraca Hrvatske nezadovoljni brojnim stvarima u „Jadroliniji“, domaćem brodaru koji se sve teže snalazi u uvjetima tržišne utakmice kakva polako ali uporno stiže i u ovu, dugo godina zaštitećenu domaću prijevozničku gospodarsku granu.
Sindikat pomoraca Hrvatske bez uvijanja traži smjenu Uprave Jadrolinije zbog lošeg poslovanja čiji teret u posljednje tri godine snose hrvatski pomorci.
Iz ovog Sindikata podsjećaju da su odobravali i bili zadovoljni imenovanje sadašnje Uprave a nakon prvih sastanaka i razgovora smatrali su da neće biti problema između Uprave i radnika, pomoraca i sindikata. No, vrlo brzo stiglo je razočaranje, pišu dalje u priopćenju:
“Vrlo brzo smo zaključili da, osim lijepih riječi, nemamo ništa s čime možemo biti zadovoljni jer sve što smo slušali bila su prazna obećanja. Stalno smo bombardirani lažnim riječima, što pokazuje karakter ljudi koji vode Jadroliniju, koja se urušava iz dana u dan, posebno mađunarodne linije koje su, uz bivšu dužobalnu liniju, bili tkivo koje je držalo Jadroliniju kao cjeloviti sustav, nužan za Hrvatsku, za otoke i turizam”, stoji u priopćenju tog sindikata.
U priopćenju se navodi i da se taj sindikat “nije konzultirao za odlazak u mirovinu radnika s kopna premda je među njima bilo njegovih članova te da su u svemu preskočeni”.
Također se navodi da međunarodne Jadrolinijine linije posluju s gubitkom zbog nesnalaženja i neznanja odgovornih voditelja i Uprave te da je dužobalna linija posve ukinuta bez obzira na mnoge upite i zanimanje putnika.
Djelatnici Jadrolinije posebno su ogorčeni zbog brojnih neispunjenih obećanja uprave na čelu s Alanom Klancem, pa podsjećaju na brojna obećanja koja su čuli od ustoličenja nove Uprave 2013. godine:
„Imenovanjem nove uprave smo bili zadovoljni i poželjeli im sreću, uz znanje, u radu… zahvaljujući slatkorječivosti A. Klanac. Vrlo brzo smo zaključili da osim lijepih riječi nemamo ama baš ništa s čim bi bili zadovoljni, jer sve što smo slušali bili su isprazna obećanja. Iznio je da su radnici največi kapital, te da zadovoljan radnik i siguran putnik donose novac. Prioriteti su mu pod 1. Jadrolinija, 2. pomorci i 3. brodovi. Naglašava kako međunarodne i brzobrodske linije čeka tržišna utakmica, te vjeruje u timski pristup radu i zajedništvo, što će rezultirati dobrim rezultatima. Nabavka novoga broda za održavanje međunarodnih linija biti će prioritet. Jedna od osnovnih zadaća je očuvanje dužobalne linije. Ne želi biti on taj koji je zatvorio povijesnu liniju. « ..i ja vam čvrsto obečajem da neću biti taj koji će zabiti posljedni čavao (brokvu) u «lijes» dužobalne linje, dapače učinit ću sve kako bi se ista održavala tijekom cijele godine..», riječi su Predsjednika Uprave društva Jadrolinija dr.sc. Alana Klanac, dipl.ing. Obećavano je povećanje plaće u Jadroliniji, i tako dalje…“, stoji u priopćenju Jadrolinijine podružnice Sindikata pomoraca Hrvatske.