EVO KAKO SE RASPOREĐUJU SREDSTVA

Usvojen je raspored sredstava komunalne naknade po riječkim mjesnim odborima

Usvojen je raspored sredstava komunalne naknade po mjesnim odborima na području Grada Rijeke, kojim je za provedbu malih komunalnih akcija u 2025. godini planirano 2,3 milijuna eura.

Postojećom Odlukom za ostvarivanje plana malih komunalnih akcija (komunalnih prioriteta) kojeg donosi vijeće mjesnog odbora, osiguravaju se u proračunu Grada sredstva u visini 80% ostvarenih sredstava komunalne naknade za stambeni i garažni prostor na području toga mjesnog odbora, u prethodnoj godini.

Ta sredstva raspoređuju se mjesnom odboru prema sljedećim kriterijima: iznos u visini 20% sredstava razmjerno broju stanovnika, 20% sredstava razmjerno iznosu ostvarene komunalne naknade i 20% sredstava razmjerno površini područja mjesnog odbora. Preostali iznos od 40% sredstava od komunalne naknade izdvaja se u sredstva poravnanja, koja se raspoređuju na način da se 50% iznosa raspoređuje razmjerno broju stanovnika, a 50% iznosa razmjerno stupnju opremljenosti mjesnom odboru u kojem je stupanj opremljenosti objektima i uređajima komunalne infrastrukture nedostatan. Standard opremljenosti utvrđuje Gradonačelnik na prijedlog nadležnog upravnog tijela.

Obradom dostavljenih podataka od strane TD Rijeka plus d.o.o. Rijeka, Upravnog odjela za komunalni sustav i promet i TD Energo d.o.o., o stanju opremljenosti objekata i uređaja komunalne infrastrukture po mjesnim odborima (o stanju neasfaltiranih cesta, stanju loših kolnika, neizgrađenih nogostupa, neriješenoj odvodnji oborinskih voda, nedostatnoj izgrađenosti dječjih igrališta, zelenih površina, autobusnih čekaonica i nedostatnih rasvjetnih tijela) i primjenom kriterija za ocjenu stanja opremljenosti objekata i uređaja komunalne infrastrukture po mjesnim odborima , utvrđeno je da su više od spomenutih 663,61 negativnih bodova ostvarili, odnosno da po opremljenosti objekata i uređaja komunalne infrastrukture zaostaju sljedeći mjesni odbori: Drenova, Pehlin, Brašćine- Pulac, Gornji Zamet, Srdoči, Kantrida, Grbci, Škurinje, Škurinjska Draga, Zamet, Podmurvice, Sveti Nikola, Draga, Sveti Kuzam, Orehovica, Turnić, Svilno, Gornja Vežica i Pašac.

Male komunalne akcije zapravo su uređenja komunalne infrastrukture prema neposrednim prijedlozima građana i  provode se s ciljem podizanja kvalitete življenja građana na području gradskih kvartova. Konkretne akcije i projekte predlažu građani, udruge građana, predstavnici stambenih i poslovnih zgrada,  vijeća mjesnih odbora i dr., a realiziraju ih Grad Rijeka i gradska komunalna društva.

Podsjetimo, građani su mogli do 29. ožujka dostaviti svoje prijedloge uređenja i održavanja komunalne infrastrukture za koje smatraju da ih je potrebno provesti na području kvarta, odnosno mjesnog odbora u kojem žive.

Kriteriji za ocjenu stanja opremljenosti objekata i uređaja komunalne infrastrukture te raspored sredstava komunalne naknade po mjesnim odborima na području Grada Rijeke usvojeni su na 76. gradonačelnikovom kolegiju.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari