O njemu se priča desetljećima i bio je glavno političko obećanje u svim predizbornim kampanjama
Iako ga silno žele, Riječani su skeptični kada je u pitanju novi autobusni kolodvor. To je, kažu, najspominjaniji politički predizborni adut.
“Imam 32 godine i otkad znam za sebe u gradu se priča o autobusnom kolodvoru”, kazala je Riječanka Ani Pijevac.
“Uvijek isto, samo obećavaju pa ništa od toga”, kazala je Antigona Ademi iz Rijeke, izvještava Maja Brkljača za RTL.hr.
Sad bi moglo biti nešto! Idejno rješenje novog kolodvora postoji 17, a kompletna projektna dokumentacija već 10 godina. Sve je osmislio zagrebački arhitektonski studio. U velikom kompleksu od 55 tisuća kvadrata polovina bi bila javna garaža s bar 800 parkirnih mjesta. Tu je i specifičan kolodvor s 14 perona.
“Gdje svi putnici prolaze kroz suteren, prizemlje i pokretnim trakama se podižu u samu zgradu terminala. Autobus kruži oko zgrade terminala i krca putnike, ajmo reći ta cijela koncepcija je više aerodromskog tipa”, kazao je Silvije Novak, predstavnik projektantskog tima.
S trgovačkim i uslužnim sadržajima te poslovnim prostorima. Ponudu za kupnju zemljišta na javnom je natječaju dala tvrtka koja upravlja dvjema riječkim garažama, a dio je austrijske grupacije. Ponuda je otvorena, komisija radi dubinski pregled što će trajati dvadesetak dana. Potom gradonačelnik treba prihvatiti ponudu, a konačnu odluku donosi Gradsko vijeće krajem srpnja.
“Njihova ponuda iznosi preko 85 milijuna kuna i mislimo da je to doista važno istaknuti, kada gledate uvjete natječaja veliki dio tog novca će ući u proračun, 70 %, prije uopće sklapanja pri sklapanju ugovora”, kazala je Sandra Krpan (SDP), dogradonačelnica Rijeke.
Otvorit će se nova radna mjesta, urediti i sačuvati dio industrijske baštine i starih lučkih skladišta, a Rijeka umjesto oronulog stajališta na Žabici ispod ovog mračnog tunela dobiti novo svjetlo-najmoderniji kolodvor, izvještava Maja Brkljača za RTL.hr.