U SKLOPU ERASMUS+ PROJEKTA

Zamjenica gradonačelnika Rijeke primila učitelje osnovnih škola Pećine i Volksschule Triester iz Graza

Zamjenica gradonačelnika Rijeke Sandra Krpan primila je danas učitelje i ravnateljice OŠ Pećine i OŠ Volksschule Triester iz austrijskog Graza koji u Rijeci borave u sklopu Erasmus+ projekta .

Suradnja i partnerstvo OŠ Pećine i OŠ Volksschule Triester iz Graza temelji se na aktivnosti Mobilnost učitelja programa Erasmus+ kojem je cilj povezivanje osoba i ustanova te omogućavanje učiteljima i nenastavnom osoblju putovanje i učenje u drugim sredinama.

Prigodom susreta sa zamjenicom Krpan razmijenjena su iskustva predstavnika obje škole. Naime, za vrijeme boravka u Rijeci, učitelji iz Graza su u OŠ Pećine prisustvovali na  nastavi, aktivnostima produženog boravka škole te  se upoznali s Odjelom za djecu s teškoćama vida i Prvom knjižnicom za djecu s  oštećenjem vida u Osnovnoj školi Pećine.

Susretu su prisustvovali ravnateljica škole u Grazu Sonja Bartl te učitelji Lukas Kraker i Elke Gassler, Andrea Rubeša, studentica Sveučilišta u Novom Sadu koja je trenutno na praksi u OŠ pećine te voditelj EU projekata OŠ Pećine Igor Vlajnić i ravnateljica OŠ Pećine Jasna Vukonić-Žunič.

U sklopu boravka u Rijeci gosti iz Austrije s domaćinima iz OŠ Pećine posjetili su Muzej grada Rijeke i Dječju kuću te pratili dio radioničkog programa koji se, u sklopu ovogodišnjeg Festivala znanosti, po prvi puta odvija upravo u Dječjoj kući.

Osim suradnje među učiteljima, obje su škole u suradnju uključile i učenike drugih i trećih razreda koji su se predstavili jedni drugima razmijenjenim pismima i likovnim radovima.

Susret učenika planiran je u Rijeci, tijekom rujna ove godine, a očekuje se dolazak oko pedesetak učenika i nastavnika OŠ Volksschule Triester iz Graza.

Iz naše mreže
Preporučeno
video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari