2O PO 20 KUNA… Riječanka preko sustava e-Građani dobila tuđi ZK-izvadak: “Koliko od nas zarade na svojim greškama”‘?!

Riječanka je danas na društvenoj mreži podijelila objavu koja opisuje njezino iskustvo korištenja sustava e-Građani

Sustav e-Građani uspostavljen je “s ciljem modernizacije, pojednostavljenja i ubrzanja komunikacije građana i javnog sektora te povećanja transparentnosti pružanja javnih usluga”. Ili drugim riječima, trebao bi državljanima Hrvatske olakšati postupak dobivanja raznih “papira” koji su im potrebni, poput izmjene podataka na osobnoj iskaznici, vlasničkih listova, podataka iz katastara…

Ta usluga se međutim u nekim slučajevima plaća, pa je tako Riječanka iz naše priče bila pripravna platiti traženih 20 kuna za zemljišnoknjižni izvadak svoje nekretnine.

No nije očekivala ono što se potom dogodilo, a to je da je nakon ispravno odrađenog postupka dobila ZK-izvadak neke druge osobe odnosno nečije tuđe nekretnine!

Čovjek bi pomislio, ništa strašno – ukazat će sustavu na pogrešku i zatražiti ponavljanje postupka, dobiti napokon svoj ZK-izvadak i svi zadovoljni. Moguće je, ali to će ponovno morati platiti 20 kuna!

I u svakom slučaju neke nove greške, novih 20 kuna! A sustav ne omogućava da se “pregledaju” učinjeni koraci i vidi gdje dolazi do greške…

No najbolje će ovu situaciju pojasniti sama Riječanka kojoj se dogodila ova neugodnost pa njezinu objavu s društvene mreže prenosimo u cijelosti:

Izdaju i naplate ti vlasnički list potpuno nepoznate osobe i ne žele izvršiti povrat novca pod objašnjenjem da ne odgovaraju za moguće pogreške ili zabune??

Ljudi pa to je čista lova.

Koliko puta dnevno “pogriješe” ili se “zabune”? Koliko je to puta pomnoženo s 20 kn? I nikom ništa? Ono isto funkcionalno pravosuđe koje u idućem proračunu očekuje povišicu za svoj marljiv i kvalitetan rad?“, napisala je u svojoj objavi Riječanka.

Objavi je priložila i odgovor koji je dobila od administratora sustava e-Građani:

Poštovana,
vezano uz Vaš upit o mogućnosti povrata iznosa sudske pristojbe za izdavanje zemljišnoknjižnog izvadka, ističemo da je navedeno moguće jedino u slučaju pogreške u radu aplikacije. Povrat novca zbog eventualne zabune ili pogreške nije moguć radi nemogućnosti kontrole odnosno postojanja mogućnosti zlouporabe istog….“, stoji u odgovoru potpisanom sa ossuredjenazemlja@pravosudje.com

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari